Buna ziua,
in cadrul a doua sedinte AGA au fost stabilite unele modificari ale prevederilor actului constitutiv si statutului ONG-ului non-profit.
Aceste modificari mentionate in procesele verbale aferente intalnirilor au fost atestate/legalizate de catre un avocat care a si actualizat/legalizat varianta actului constitutiv si statutului ONG-ului.
Dintr-o regretabila eroare, procesele verbale aferente intalnirilor respective atestate/legalizate aflate la ONG s-au pierdut.
Avocatul care s-a ocupat de atestari/legalizari nu mai poate fi contactat.
In cazul in care se va mai dori sa se modifice in viitor anumite prevederi mentionate in actul constitutiv si statutul ONG-ului trebuie sa se prezinte impreuna cu noile procese verbale:
- si vechile procese verbale (ca baza) care au stat la baza modificarilor existente pana in acel moment?
- doar variantele actualizate ale actului constitutiv si statutului ONG-ului atestate/legalizate (prin avocat) existente la momentul respectiv?
Cum s-ar putea totusi obtine copii legalizate ale acestor procese verbale in cazul in care o parte dintre cei care le-au semnat nu mai pot fi contactati?
Va multumesc pentru primirea unui raspuns cat mai clar si detaliat.
Teoretic ar trebui sa se afle la instanta, in cazul in care persoana desemnata si-a indeplinit obligatiile de a le inregistra. Judecatoria de care apartine ONG-ul - intrebati de asociatii si fundatii, trebuie sa stiti data si nr de la infiintare si sa fiti reprezentant legal. Puteti angaja si un avocat pt asta.
In cazul in care persoana desemnata nu le-a inregistrat, Dzeu cu mila.
Buna ziua,
Va multumesc pentru raspuns.
In cazul in care se va mai dori sa se modifice in viitor anumite prevederi in actul constitutiv si statutul ONG-ului este suficient sa prezint instantei numai noul proces verbal cu propunerile de modificare la data respectiva si variantele actualizate ale actului constitutiv si statutului ONG-ului de care dispun in prezent?
Intreb acest lucru cu credinta ca avocatul a inregistrat documentele la judecatorie.
ce inseamna ca avocatul "nu mai poate fi contactat" Ca arhiva avocatiala nu se arunca pur si simplu la gunoi sau sa o puna sub lacat fostul avocat..... Oricum, asa cum s-a spus, ar trebui sa existe la instanta, cu exceptia cazului cand fostele organe de conducere nu au finalizat procedura.. Orice persoana interesata poate cere si obtine copii certificate de pe acele acte, nu doar reprezentantul legal