In primul rand trebuia sa cautati alt ,,pozar"",termenul de 150 de zile mi se pare exagerat.,faptul că e prevazut in contract ridică întrebări asupra seriozității prestatorului.Nu cred ca participa la Oscar cu filmările și pozele de la nunta dvs încât să aibe nevoie de atat de mult timp.Incercati sa luati legatura telefonic în cazul în care nu reușiți trimiteți o notificare prin posta cu confirmare de primire ,notificare redactată eventual de un av
Despre despăgubiri nici vorba atat timp cat ati fost de acord cu acest termen și ati semnat un contract.
Din moment ce termenul expira maine evident ca nu a fost încă depășit.Sa spunem ca a fost depășit cu câteva zile eventuale despăgubiri pot sa fie cerute în temeiul contractului ori nu aveti o astfel de clauza sau în temeiul unei răspunderi civile delictuale prin care ipotetic s ar putea dar pt care ar trebui să faceti dovada îndeplinirii unor condiții,a unui prejudiciu sanse destul mici.Daca termenul a fost depășit va puteti adresa ANPC deoarece aveti un contract , puteti face o sesizare la Anaf daca nu ati primit chitanță,factura pt întreaga sumă plătită.etc.Sa speram ca va ofera materialul respectiv și ca nu aveti alte probleme am mai vazut pe forum probleme cu fotografii care pierduseră sau distrusesera fotografiile.In rest încercați să însoțiți mesajele de un va rog sau multumesc sunt reguli elementare ce ar trebui respectate.
~ final discuție ~