Motivați sesizarea pe dispozițiile Lg 544/2001. Legea are si sanctiuni in caz de refuz, art 21,22, inclusiv actiune in contencios administrativ. Succes!
Autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația sa comunice petitionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petitiei, răspunsul, indiferent dacă solutia este favorabila sau nefavorabila.
Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanței de contencios administrativ competente, pentru recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim și repararea pagubei ce i-a fost cauzată.
Alexandru Andreescu
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca vorbim de o cerere pe 544/2001, atunci sunt obligati sa va raspunda in termen de 10 zile lucratoare. Sau 30 de zile lucratoare daca este o situatie complexa, insa sunt obligati sa va anunte ca termenul de raspuns se prelungeste la 30 de zile.
Daca nu va raspund, dupa termenul legal de 10 zile, puteti face actiune impotriva lor pe contencios administrativ in vederea comunicarii informatiilor sesizate. Actiunea in instanta este intemeiata in baza legii 544/2001 si 554/2004.
Daca este vorba de o sesizare (denumita legal ca "petitie), atunci sunt obligati sa va raspunda in 30 de zile. Daca nu raspund, la fel, ii actionati in instanta pe baza legii 554/2004.
Primăria nu răspunde la o solicitare a unor informații ce cred eu că ar trebui să fie publice" "Numele persoanelor de la Taxe și Impozite și care este șeful departamentului".
Cui să mă adresez -pentru că nu știu ce instituție controlează direct o Primărie? Prefecturii? Consiliului Județean?
Aș vrea să încerc să evit un proces, de asta m-aș adresa întâi altcuiva, că tot am 6 luni termen.