avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1177 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Motive pentru contestatie
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Motive pentru contestatie

Buna ziua! De curand am fost prins cu viteza mai mare decat trebuia si mi-a fost suspendat carnetul. Pe proces scrie ca este supendat pe 90 de zile insa doamna politist zicea ca de fapt sunt 4 luni deoarece sunt incepator. As dori sa depun contestatie, dar este destul acest motiv? Ideea este doar sa imi primeasca contestatia, nu sa isi si schimbe decizia intrucat as face acest lucru doar pentru a amana pedeapsa (este o perioada deosebita si am nevoie de carnet macar luna asta). Daca nu, ce motive ar fi bune pentru o contestatie de genul asta? Dupa cum ziceam, sunt vinovat si recunosc acest lucru, vreau doar o mica amanare.
Bună ziua.
Sunt o serie de motive care pot conduce la nulitatea absolută a procesului-verbal de stabilire și sancționare a contravenției, însă pentru a identifica astfel de motive, ar trebui să cunoaștem conținutul acestuia, prin vizualizarea sa.
Puteți să formulați contestație, dar să aveți în vedere faptul că, dacă formulați contestația în mod abuziv, pe lângă măsurile dispuse prin procesul-verbal, vă puteți alege și cu o amendă judiciară din partea judecătorului.
Sfatul meu este să consultați un avocat, care să vă lămurească asupra tuturor aspectelor legate de speța dvs.
Cu stimă, Av. Hulea Ionuț-Marius.
Ultima modificare: Vineri, 14 Iunie 2019
„Hulea Ionuț-Marius” - Cabinet de Avocat, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Circumstante personale loveusa24 loveusa24 Buna ziua. Doresc sa contest o amenda de circulatie si nu stiu la circumstante personale, ce trebuie sa adaug. Ma puteti ajuta cu un sfat? (vezi toată discuția)