Bună ziua.
În principiu, trebuie modificate toate actele firmei, preluarea acesteia de către dvs, urmând a se face printr-o mențiune înregistrată la Registrul Comerțului.
Mențiunea de mai sus reprezintă un dosar, în cadrul căruia trebuie să se depună o serie de acte ce ar urma să exprime modificarea dorită, respectiv Decizie Asociat Unic (dacă este cu asociat unic), Act Constitutiv Actualizat, Contract de cesiune părți sociale, etc.
Întrucât în cadrul firmei urmează a intra un asociat nou, mențiunea se va soluționa în două etape: prima vizează înregistrarea cererii de depunere a Deciziei Asociatului Unic, prin care se înlocuiește actualul asociat cu dvs., această decizie urmând a fi publicată în Monitorul Oficial. De la publicarea în Monitorul Oficial, obligatoriu este să curgă un termen de 30 zile, în care orice parte interesată (în principiu, ANAF) să poată formula opoziție.
Dacă nu se formulează opoziție la modificarea solicitată, după scurgerea termenului de 30 zile, se poate proceda la etapa a doua, respectiv depunerea celorlalte acte (Actul Constitutiv Actualizat, Contractul de cesiune părți sociale, Specimenul de semnătură al dvs., etc.).
În principiu, toată această operațiune ar dura undeva la 45 zile.
Ar fi necesar să vă ajute un avocat în acest sens.
Cu stimă, Av. Hulea Ionuț-Marius.
Prin Registrul Comerțului se realizează, ar fi bine să aveți avocat de vreme ce nu aveți know how-ul procedurii!
Documentele necesare ar fi:
-Contract de cesiune,
-Hotararea Adunarii Generale,
-Decizie Asociat Unic,
-Act constitutiv actualizat.
Totodată, se vor completa o serie de declarații!