avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt obligat sa fac doua meserii!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt obligat sa fac doua meserii!

Buna ziua...am o intrebare, lucrez ca electrician in cadrul unui spital si sunt obligat ca pe langa meseria pe care o prestez si sunt calificat, sa fac si meseria de mecanic, fara nici o pregatire profesionala, pe langa acest lucru sunt obligat sa fac doua procese verbale la locul de munca in aceeasi tura. si in acelasi timp adica un raport de tura cu electricianul de schimb si un alt raport de tura cu mecanicul de schimb. Am voie sa fac doua procese verbale in acelasi timp? Nu e o incalcare a codului muncii?...Sau sa fiu obligat sa tin si locul mecanicului cand acesta e liber sau in concediu? Mentionez inca odata eu nu sunt calificat in meseria de mecanic!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:46, 3 Iulie 2019
Daca in fisa postului scrie ca aveti doar atributii de electrician, este un abuz si puteti refuza prestarea activitatii de mecanic.
Dar am voie sa fac in acelasi timp doua procese verbale?
Angajatorul are dreptul sa dea dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalitatii lor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Loc de muncă. Pufan Pufan Sunt calificat ca Lăcătuș mecanic la un depozit de Carburanți (32 ani vechime).Suntem pe orgranigrama,un Lăcătuș, un Electrician ,si un necalificat.Loc ... (vezi toată discuția)
Lntrebare - abuz in serviciu? codulmuncii codulmuncii Constituie abuz in serviciu fapta sefului ierarhic dintr o institutie publica care stabileste in fisa postului, sub sanctiunea neindeplinirii acestora, pentru ... (vezi toată discuția)