Bună ziua, am semnat un contract de furnizare a energiei electrice în iunie 2017 cu enel... În ianuarie 2018 au început sa îmi emită facturi ei dar doar pentru aproximativ 6 luni... Din iulie 2018 nu am mai primit nicio factura de la ei,de atunci am sunat la ei de nenumărate ori și le-am explicat situația mea... De fiecare data au spus ca voi fi contactat de un consultant enel pentru clarificarea situației dar nu s-a întâmplat asa... Eu practic nu am mai primit nicio factura de aproximativ 1 an... Ce ar trebui sa fac deoarece vreau sa rezolv aceasta situație cât mai rapid... Mulțumesc
Eu va sfatuiesc sa va creati un cont de utilizator pe platforma lor online pe baza codului de client si veti putea avea acces oricand la facturi, veti putea sa va trimiteti
consumul lunar si puteti face si plata folosind un card, direct din aplicatie.
Am curent... Doar ca nu primesc factura... Si când sun la enel ei spun ca nu mai am contract activ cu ei... Si ca trebuie sa semnez un nou contract la alte costuri, dar nu vine nimeni sa semnez un alt contract... De aproximativ un an tot pățesc asta... Nu mi se pare normal...
Fiecare vine atunci când are un interes. Cred că momentan beneficiați de o confuzie: fie plătește altcineva care nu observă (are mult de plată), fie e o eroare la Enel. Într-adevăr, nu durează la infinit