Buna ziua. Anul acesta s-a hotarat de cativa locatari din asociatia de bloc strângerea lunara de 500 lei vara si 200 lei iarna pentru Fondul de reparatii. Administratora nu a prezentat conform legii cheltuielile si valoarea aproximativa a lucrarilor ce urmeaza a se executa (conform unui deviz estimativ de lucrari) ci pur si simplu se strang niste bani al caror control nu il are decat ea. Mi se pare corect sa vad un tabel cu o situatie detaliata semestrial cu suma acumulata pe apartament si total bloc precum si facturile cu sumele cheltuite din total. Da, se afiseaza cate o factura de cheltuieli si o lista cu suma pe apartament...un pic cam neconcludent si ambiguu. In luna iunie s-au strans 250 lei pe apartament pentru repararea instalatiei de apa....atunci pentru ce se strang atatia bani?
Discutati cu presedintele si cereti-i sa va prezinte situatia fondurilor asociatiei, unde si cum sunt cheltuite...
Primiti chitanta separata pentru plata acestei sume?
Atunci nu cred ca sunt prea ok treburile...
Reparațiile se fac din fondul de reparatii, de aceea il constituții si cotizația lunar la el.
Discutati cu presedintele, puneti intrebarea in scris si cereti raspunsul tot in scris.
Si contestație lista de plata cu acea suma si solicitati clarificari- ce reprezintă, Cum s.a calculat...
Cate apartamente fac parte din această asociatie?
Fond de reparatii
asinth
Spuneti-mi, va rog, daca Asociatia este obligata sau nu, sa aiba un fond de reparatii. Am cerut in scris la Asociatie sa-mi comunice cuantumul fondului de ... (vezi toată discuția)