avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1359 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Actele necesare pentru dosarul de risc maternal
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Actele necesare pentru dosarul de risc maternal

Printre actele necesare pentru dosarul de risc maternal se numără și adresa de înaintare a dosarului. Adresa de înaintare se face și către CAS sau numai către ITM?
Ultima modificare: Miercuri, 10 Iulie 2019
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: POPA GHEORGHE , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 19:34, 11 Iulie 2019
Obligatia legala de anuntare de catre angajator este la ITM.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am anunțat angajatorul de o săptămână despre starea mea ... alex1234alex alex1234alex “Am anunțat angajatorul de o săptămână despre starea mea de graviditate (notificare scrisă și adeverință de la medic). Astăzi au fost cei de la ... (vezi toată discuția)
Concediu de risc maternal Ixulescu90 Ixulescu90 Bună ziua! Sunt însărcinată în săptămâna a 12-a, iar în urma unor probleme medicale, medicul specialist a constatat că prezint amenințare de ... (vezi toată discuția)
Procedura de obtinere si acordare a concediului de risc maternal Oana_Pascu Oana_Pascu Buna ziua, Cu toate ca acest subiect este pe larg dezbatut pe forum, nu am reusit sa identific un raspuns punctual si v-as fi recunoscatoare daca m-ati ... (vezi toată discuția)