Am infiintat o firma (S.R.L) de printing in urma cu un an si acum doresc sa o inchid.
La infiintarea firmei am cumparat o imprimanta de aproximativ 80000 Euro din bani personali (fara start-up sau alte fonduri) incluzand si TVA-ul. O data cu inchiderea firmei vreau sa vand aceasta imprimanta catre alta societate comerciala.
Intrebarea mea este: La vanzarea imprimantei va trebui sa platesc TVA din pretul de vanzare?
Inchidere societate
Videodek
Detin o societate comerciala infiintata in 2004,pe cand eram student,societate care are in activ un spatiu comercial cumparat pe firma,societate care de 2 ani ... (vezi toată discuția)
Taxe si impozite
victorSuta
Salutare!
Am infiintat un start-up in domeniul IT si am ca prim client potential un spital de stat din Muntenegru. M-ar interesa taxele si impozitele pe ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.