avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1078 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu risc maternal
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu risc maternal

Buna ziua, sunt însărcinată in 6 săptămâni iar doctorul mi-a recomandat repaus total, respectiv concediu medical. Eu lucrez ca funcționar public pe perioada determinata, pana la mijlocul lunii Octombrie. Am un stagiu de cotizare de 36 luni neîntrerupt pana in prezent. M-a interesează dacă in condițiile in care vor înceta raporturile de munca voi beneficia de indemnizația de risc maternal, indemnizația de creștere a copilului etc. Mulțumesc !
Cel mai recent răspuns: cripete , utilizator 12:34, 8 Noiembrie 2019
In condițiile in care vor înceta raporturile de munca nu prea aveti cum sa mai beneficiati de indemnizația de risc maternal - nu mai exista angajator -, dar veti beneficia de indemnizația de creștere a copilului.
Ultima modificare: Luni, 15 Iulie 2019
Cornel Vasile, Consilier juridic

Cornel Vasile a scris:

In condițiile in care vor înceta raporturile de munca nu prea aveti cum sa mai beneficiati de indemnizația de risc maternal - nu mai exista angajator -, dar veti beneficia de indemnizația de creștere a copilului.

Dar dacă intru in concediu de risc maternal nu se suspenda raportul de serviciu? Pentru ca eu as intra in concediu de risc maternal înainte de încetarea raportului de serviciu. Atunci nu ar trebui sa beneficiez și de indemnizația de risc maternal? Dacă eu la acea data am calitatea de salariata. Mulțumesc!
Raportul de serviciu se suspenda de drept in situatia concediului pentru incapacitate temporară de muncă, pe o perioadă mai mare de o lună, în condițiile legii.

Beneficiati de indemnizatia de risc maternal pana la data incetarii raportului. de serviciu.
Ultima modificare: Marți, 16 Iulie 2019
Cornel Vasile, Consilier juridic
Buna ziua!