"Prezentul certificat constator atesta ca s-a inregistrat declaratia pe propria raspundere conform careia firma nu desfasoara activitati prevazute in actul constitutiv sau modificator in spatiul destinat sediului, la sediu social din...", deci firma nu desfasoara activitati la sediu, este ok sa-mi achizitionez mobilier/accesorii birotica pentru birou?
Ce se intampla in cazul in care o achizitie pe firma nu se incadreaza in profilul firmei mele?
Multumesc anticipat.
e firma dvs, puteti achizitiona orice. insa daca bunurile nu se pot folosi in profilul firmei, valorile lor nu sunt deductibile, nu intra in capital, etc. la fel si cu cheltuielile pentru sediul fara activitate. contabilul firmei va va spune acelasi lucru.
Nedumerire.....
hubble
in 2007 am infiintat o societate cu asociat unic. la registrul comertului am declarat ca nu doresc punct de lucru la sediul social, pentru ca nu aveam de gand ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.