avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 685 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Alcool la volan
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Alcool la volan

Am fost prins in data de 22.03.2019 la volan cu alcool 1.65 si 1.45 intrebarea este voi putea primi amenda penala? Pentru ca nu as vrea sa primesc suspendare , am angajat un avocat am facut o cerere pentru a face acord de recunoaștere cu procurorul insa mi a fost respinsa dosarul meu a plecat de la politie insa din luna iunie care sunt urmatori pasi cand ma va judeca? Tin sa precizez ca nu am mai avut probleme cu legea niciodata si sunt si incepator fiind copil cu varsta de 19 ani
Ultima modificare: Vineri, 26 Iulie 2019
Darius212, utilizator


CLAUDIU LASCOSCHI a scris:

In ce sens vroiati intelegerea cu acuzarea?

Avocatul meu cand a plecat dosarul de la politie la procuror a facut i cerere pentru acord de recunoastere dar mi a respins o direct cererea..
o sa recunosti in fata instantei ca o sa te intrebe,caracterizarii puse la dosar,angajament cu munca in folosul comunitatii,si av. sa ceara amanarea pedepsei.Si nu asculta ce spun astia mai rautaciosi,intreadevar am fost un pericol,dar asa poate sa fie pus oricine intr-o situatie delicata si se trezeste cu dosar penal.
Cum sa soluționat?


Darius212 a scris:

Am fost prins in data de 22.03.2019 la volan cu alcool 1.65 si 1.45 intrebarea este voi putea primi amenda penala? Pentru ca nu as vrea sa primesc suspendare , am angajat un avocat am facut o cerere pentru a face acord de recunoaștere cu procurorul insa mi a fost respinsa dosarul meu a plecat de la politie insa din luna iunie care sunt urmatori pasi cand ma va judeca? Tin sa precizez ca nu am mai avut probleme cu legea niciodata si sunt si incepator fiind copil cu varsta de 19 ani

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură