Livia Costescu a scris:
Este corect ca banii pentru o lucrare in regie proprie, care la apartamentul meu nu s-a executat, sa fie consemnati in listele cu cheltuieli de intretinere, iar neplata lor sa fie considerata restanta la cota de contributie lunara ?
Este corect sa nu se afiseze listele de intretinere si sa platesc o suma care nu stiu ce reprezinta ?
Ce pot face pentru a nu ramane cu restanta daca nu se afiseaza listele pana in ultima zi in care se fac incasari, exista o modalitate de a depune acesti bani la CEC sau la o banca si de a notifica conducerea asociatiei pentru a demonstra intentia de a plati ?
Tinand cont de faptul ca placarea s-a realizat doar pe latura nordica a blocului, cum putem noi, proprietarii de pe latura sudica sa refuzam aceasta lucrare si sa continuam demersurile pentru reabilitarea termica ?
Exprimarea dv este confuza. O lucrare executata in regie proprie inseamana "lucrari, reparatii capitale executate de beneficiar cu mijloace proprii". Asta ar fi insemat ca fiecare proprietar sa-si cumpere materialele si sa execute lucrarea pe cont propriu ajutat de familie, prieteni, meseriasi fara a exista un contract al asociatiei cu o firma care sa execute lucrarea aferenta mai multor apartamente. Asa ca daca e regie proprie nu are treaba asociatie.
Nu este corect sa nu se afiseze listele dar se mai pot intampla accidente. Daca vi se explica la asociatie si vi se elibereaza chitanta pentru suma ce o platiti e in regula. In lista urmatoare o sa vedeti efectul.
Ca sa nu ramaneti restantier puteti plati la banca dar la fel de bine puteti plati la asociatie si nu trebuie sa mai notificati "intentia de a plati".
Hotararea de a contribui la placare sau de a realiza reabilitarea blocului trebuie luata in adunarea generala. Incercati sa vorbiti cu vecinii, cu presedintele asociatiei si convocati o adunare generala. Acolo hotarati ce faceti si chiar cum repartizati cheltuielile.