Conform legii 196/2018, pentru a putea desfasura activitatea de administrare, este necesar ca persoana in cauza sa obtina un atestat de administrator condsominii.
Avand in vedere ca administratorul nostru are deja un atestat de administrare imobile cu valabilitate nelimitata, obtinut in 2013, mai trebuie el sa obtina acest nou atestat de administrare condominii, care practic inseamna acelasi lucru cu atestatul de administrare imobile?
Conform definitiei din lege, un condominiu este un imobil cu cel putin 3 unitati de proprietate individuale, deci practic o sub-categorie a imobilelor..
Firmele care au dreptul sa tina cursurile pentru calificare in meseria de administrator condominii au fost afisate pe site-ul primariilor de sector (cel putin la sect 6 , unde s-au afisat vineri).
Administrator imobil
caradis
Buna ziua. Daca am absolvit scoala de administratori acum 10 ani obtinand diploma de calificare profesionala este obligatoriu pentru obtinerea atestatului de a ... (vezi toată discuția)