Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Eu zic sa mai asteptati.
Situatia nu le este clara nici celor din parlament, dar se mai "lucreaza"....
In capul lor este o adevarata nebuloasa si amesteca documentul de calificare obtinut in urma absolvirii unui curs de calificare profesionala si pe care nimeni nu vi-l poate nega si acest atestat eliberat de primaria locala.
Opinia mea; de documentul de calificare profesionala obtinut in mod legal, nu se poate "lega" nimeni, dar cu atestatul este alta poveste, dar si aici trebuie reglementari unitare, nu ca o primarie cere una, alta primarie cere altceva,altii nu cer nimic, etc.
Pana la urma, "baietii" s-au cam lamurit sau mai bine spus le-a deschis cineva capul, ca administrator de imobile = administrator de condominii, adica este aceeasi meserie, ca drept dovada ca este acelasi cod COR.
Acum raspuns, strict la intrebarea dvs.:
Si intr-un caz si in altul, trebuie sa fiti in regula cu documentele (certificatul de calificare profesionala + atestatul eliberat de catre primarie).
Inca un lucru,
Am observat ca si presa bate campii si as vrea sa clarific un lucru, de altfel foarte simplu: pentru obtinerea unui atestat necesar functionarii ca administrator de imobile / condominii, este necesar, mai intai ca omul sa detina un document de calificare obtinut legal, prin absolvirea unui curs profesional.