Gabriela Pintea a scris:
Va rog sa nu mai deschideti topicuri pe aceeasi tema punand alte intrebari.
Actele scrise de monya mai sus sunt prevazute in cap. B, sectiunea VII, pct. 28 din Ordinul nr. 340/2001. Ce relevanta are faptul ca persoana respectiva nu a mai lucrat din 1990, nu are carnet de munca, livret militar sau diploma de studii?
Despre carnetul de asigurari sociale v-am scris in 01.11.2009, in celalalt topic.
Cererea privind acordarea drepturilor de pensie este o cerere-tip, anexa a Ordinului nr. 340/2001 si o gasiti la sediul casei teritoriale de pensii.
Consilier juridic,
Gabriela Pintea
Cer iertarea moderatorului , ca in neinspirata mea logica am indraznit sa sper ,pe acest forum se poate primi raspunsuri si referitor la cazuri speciale si numai generale . Cu respect accentuez , poate nu am fost desrtul de explicit , o poarte din actele enumerate in Ordinul specificat de Dvs . , in anul 1990 nu au nici o baza de documentare , pentru ca inca nu se tinea evidenta respectiva , iar altele - poate - nu sunt necesare in cazul amintit . Intrebarea ramane , chiar daca nu pot primi raspuns , poate ma voi interesa in alta parte .
Cu respect ,
handsu