persoanele care se ocupa nemijlocit de administrarea condominiilor (atentie, imobil poate fi o cladire de birouri sau un mall, care e altceva) trebuie sa fi absolvit cursul corespunzator.
De ce nu mergeti dvs. la Primarie sa intrebati?
Nu vedeti ce harababura este peste tot?
Ba ca nu mai sunt bune certificatele de calificare profesionala si tre' sa se faca alte cursuri, alte calificari, conf. noii legislatii, da? Eu nu am fost niciodata impotriva cursurilor de perfectionare, penteru ca, deh, trebuie sa ne aliniem la legislatie, la noile cuceriri ale stiintei si tehnologiei, iata la faza cu protectia datelor cu caracter personal si cate si mai cate au sa vina. Viata merge inainte si trebuie sa tinem pasul, dar a sustine ca un cerificat de calificare intr-o meserie - nici nu conteaza care, nu mai este valabil, este o ABERATIE strigatoare la cer.
.......................
Asadar, dvs. ce detineti o firma de administrare de imobile, o sa administrati de acum inainte condominii, care, dupa cum se vede este alta gasca in alta traista, trebuie neaparat sa va ocupati doar de aceste aspecte (domeniul principal de activitate) si sa aveti personal calificat si atestat conform noilor cerinte.
Asadar, trebuie sa mergeti la Primarie, la Biroul/Serviciul Asociatii de proprietari, sa va clarificati toate aceste aspecte - ca sa dormiti linistiti...
Mult succes!