avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PFA poate fi executata in cazul....
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PFA poate fi executata in cazul....

Buna seara!
Sunt PFA , dar am si contract de munca, sunt profesor si sunt singura pesoana care are venituri in familie (avem si doi copii).
Acum 7 ani sotul meau avea un SRL si eu (ignoranta), am semnat un contract de fidejusiune ....SRL-ul a dat faliment in 2002.Am avut proprire pe salariu timp de 7 ani, si inca mai am.... 180 RON / luna.
Intre timp am deschis PFA si am doua intrebari :
1 . Ma poate executa pe veniturile de la PFA?
2 . Ce sanse am sa scap, si cand, de aceasta executare?
Am dreptul sa primesc o simulare de la executor? Iata situatia actuala :
Am fost socata la momentul falimentului, 2002 si nu am pastrat copiile dupa contractul de fidejusiune... nici nu am stiut ce am semnat....
.. Am cerut executorului, anul trecut, in oct 2008, soldul si era :
credit 19 165 RON
dobanda 3 762
creanta atasata 9 046
total datorie 31 119 (exact asa e in documentul primit, nu stiu de unde a iesit totalul acesta.....)
Am cerut acum, in noiembrie, 2009, copia dupa contract si soldul [/b]si am primit doar soldul:
credit restant 19 165 LEI
dobanzi restante 10 888 LEI
total 30 053 LEI cu 1 066 mai putin
Mi s-a spus pentru copii sa ma adresez Instantei de executare unde se afla dosarul de executare.
Cel mai recent răspuns: ContSters54906 , utilizator 23:39, 2 Decembrie 2009
Ideea este ca , in ritmul acesta , rata dvs fiind mai mica decat dobanda care se acumuleaza , nu veti putea achita niciodata aceasta datorie!
Multumesc frumos, pt raspunsul la intrebarea 2. Asa ma gandeam si eu.....
Domnule Mihai Grigore, sunteti un om de treaba ca raspunndeti cu rabdare nestiutorilor care au spirit intreprinzator si incearca sa-si croiasca drum prin hatisul legislativ sufocant din tarisoara asta!
Astept si la intrebarea 1 un raspuns : ma poate executa pe veniturile de la PFA? si care este temeiul legal?
inca mai astept raspuns la intrebarea 1, va rog mult....!
Va rog sa-mi raspundeti si mie.... sau macar sa-mi spuneti daca o sa-mi raspundeti, sau nu, sau cand ..........va rog frumos!
Cu respect si cu uncredere,
maraloiu
Veniturile de pe PFA nu sunt tot ale dvs?

Nu cred ca asta era raspunsul pe care-l asteptati insa obligatiile asumate se garanteaza cu toate bunurile unei persoane, (printre care si veniturile) prezente sau viitoare.

Av. Adrian Posdarie

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare silita RobertZoicas RobertZoicas Buna ziua. S-a incheiat un contract de credit intre BCR si societatea mea comerciala (asociat unic), la care s-au intocmit si contracte si de fidejusiune atat ... (vezi toată discuția)
Raspundere fidejusori dupa faliment radustefan2010 radustefan2010 Buna ziua, Situatia noastra (eu si sotul) este urmatoarea: asociati intr-un SRL, sotul fiind si administrator. In 2008 am contractat, pe firma, un credit ... (vezi toată discuția)
Poprire pensie Annemari Annemari Buna ziua, Doua pensionare au semnat un contract de fidejusiune. Individul pe care l-au ajutat nu a mai platit ratele creditului, in consecinta celor doua ... (vezi toată discuția)