avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PFA poate fi executata in cazul....
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PFA poate fi executata in cazul....

Buna seara!
Sunt PFA , dar am si contract de munca, sunt profesor si sunt singura pesoana care are venituri in familie (avem si doi copii).
Acum 7 ani sotul meau avea un SRL si eu (ignoranta), am semnat un contract de fidejusiune ....SRL-ul a dat faliment in 2002.Am avut proprire pe salariu timp de 7 ani, si inca mai am.... 180 RON / luna.
Intre timp am deschis PFA si am doua intrebari :
1 . Ma poate executa pe veniturile de la PFA?
2 . Ce sanse am sa scap, si cand, de aceasta executare?
Am dreptul sa primesc o simulare de la executor? Iata situatia actuala :
Am fost socata la momentul falimentului, 2002 si nu am pastrat copiile dupa contractul de fidejusiune... nici nu am stiut ce am semnat....
.. Am cerut executorului, anul trecut, in oct 2008, soldul si era :
credit 19 165 RON
dobanda 3 762
creanta atasata 9 046
total datorie 31 119 (exact asa e in documentul primit, nu stiu de unde a iesit totalul acesta.....)
Am cerut acum, in noiembrie, 2009, copia dupa contract si soldul [/b]si am primit doar soldul:
credit restant 19 165 LEI
dobanzi restante 10 888 LEI
total 30 053 LEI cu 1 066 mai putin
Mi s-a spus pentru copii sa ma adresez Instantei de executare unde se afla dosarul de executare.
Cel mai recent răspuns: ContSters54906 , utilizator 23:39, 2 Decembrie 2009
Ideea este ca , in ritmul acesta , rata dvs fiind mai mica decat dobanda care se acumuleaza , nu veti putea achita niciodata aceasta datorie!
Multumesc frumos, pt raspunsul la intrebarea 2. Asa ma gandeam si eu.....