Buna ziua, as dori un sfat si pasii de urmat in urmatoarea problema.Detin 3 abonamente de telefonie mobila la Rds,mentionez ca nu este terminata perioada contractuala, asadar in luna iulie am schimbat domiciliul in alt judet si la actualul domiciliu nu functioneaza serviciul de date mobile.Am facut o sesizare telefonica si s a confirmat verbal ca din motive tehnice din cauza reliefului nu pot remedia aceasta problema,tinand cont ca serviciul de voce e functionabil.Vazand raspunsul primit am solicitat rezilierea contractelor, sau un acord de portare in alte retele nr de tel sau o alta solutie.Spre surprinderea mea sa raspuns in scris ca reziliera se poate face doar cu taxele aferente si au invocat un acord precum ca la semnarea contractului am fost de acord cu zona de acoperire ceea ce habar nam.Mi se pare inadmisibil ca eu sa fiu obligat sa platesc taxe de reziliere, sa platesc incontinuare acele abonamente DACA SERVICIUL NU CORESPUNDE PARAMETRILOR din vina exclusiva a operatorului invocandu se ca contractele au fost facute la vechea adresa.Ce pot face si daca este legal aspectele invocate.Va multumesc anticipat
Eu de cand s-au construit niste blocuri in apropiere nu mai pot discuta din casa. Ori urc in pod ori ies in curte. Am facut sesizare prin primavara. Au mesterit ceva si a mers cateva zile. Apoi nimic. Iara sesizare, iara verificari si raspuns ca aloca o frecventa noua in 2 luni. Au trecut 4 si nimic. Am facut iara scandal, am redirectionat mobilul catre fix. Cateodata merge, cateodata nu. Ca sa fiti sigur de procedura ar trebui sa discutati cu un avocat prezentandu-i contractul. Puteti face plangere si la ANPC - poate asta e cea mai simpla.