Ne confruntăm cu o situație destul de alambicată. Pe scurt:
- asociația de proprietari desființează, corespunzător, un post de muncă;
- angajatul încadrat pe respectivul post de muncă contestă decizia de concediere, deschizând proces la instanță;
- angajatul respectiv este proprietar în condominiu, prin urmare membru asociație proprietari;
- angajatul respectiv solicită asociației, în baza legii, să îi fie aduse la cunoștință, în calitate de membru asociație, de demersurile pe care asociația le întreprinde în procesul respectiv.
Evident că este un conflict de interes aici din moment ce litigiul are ca părți asociația de proprietari și persoana fizică, reprezentată de membrul de asociație.
Există bază legală în care putem să nu îi răspundem la solicitarea respectivă? Reclamantul deja invocă cele 10 zile în care asociația este obligată să îi răspundă la solicitare. Sigur că putem să nu îi dăm curs subiectului solicitării și să îi răspundem evaziv, cu alte cuvinte trăgând de timp până la prima înfățișare, care se apropie.
Carturarul
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Având în vedere că actele respective se găsesc în dosar îl puteţi trimite la arhiva respectivă.
Oricum, ţineţi cont că nu aveţi obligaţia de a-i explica strategia pe care o veţi folosi în proces.
Copiile de pe actele pe care le-aţi depus la dosar spre comunicare i le puteţi refuza fără probleme, doar îi spuneţi de ele.
Ca justificare a cererii sale proprietarul poate invoca greşelile poştei deoarece Justiţia este singura instituţie a statului care nu foloseşte sistemul recomandat cu confirmare de primire.