Am o asigurare de viata si in fiecare an imi pun indexare, fara ca eu sa semnez ca sunt sau nu deacord cu asta.
Mi-au trimis acasa o solicitare unde trebuia sa bifez daca nu vreau indexarea si sa le-o trimit prin posta.
Pentru ca nu le-am trimis nimic au bagat indexarea de la ei.
Nu mi se pare corecta aceasta practica....pe care o folosesc mai multi operatori.....
Mi se pare corect sa mi se ofere un produs doar daca eu sunt deacord cu el.
Pot face ceva in acest caz?
Ma pot adresa unor autoritati?
Ar fi bine sa cititi din nou contractul, cu multa atentie si pana la virgula.
Nu uitati sa cititi si literele alea mici si puchinoase.
Contractele astea sunt bine formulate, undeva veti gasi si textul care va previne ca in lipsa unui raspuns din partea dvs in termenul fixat oferta este considerata ca acceptata.
Autoritatile nu se amesteca in litigiile comercial-contractuale decat in caz de excrocherie sau frauda.
In speta nu este cazul!!!