Bună ziua.
Am comandat un produs pe Amazon. Nu am putut plăti cu cardul, î-mi spunea că nu e valid. Am încercat să plătesc cu transfer bancar. Nu am putut. Cred că era o problemă cu plățile la bancă. Am făcut o altă comandă,pentru același produs și am putut plăti cu cardul. La livrare am constatat că aveam în colet 2 produse. Vânzătorul mi-a trimis de două ori același produs, mi-a expediat un singur colet. Apoi mi-a cerut să plătesc pentru comanda nefinalizată, neplătită, inclusiv tariful de livrare, deși nu a fost o livrare distinctă. Am cerut returnarea produsului nedorit și neplătit. Vânzătorul, care nu Amazon ,e Market place, Vrea ca eu să suport costul returnării, cost ce depășea conform celor spuse de firma ce mi-a adus coletul. cu mult prețul produsului, vreo 100 de euro. După câteva schimburi de mailuri, am fost de acord să achit prețul produsului, fără taxele de livrare, fiindcă nu au fost două livrări. Vânzătorul o ține pe a lui, a renunțat doar la vreo 3 euro, taxa Amazon de procesare a comenzii. Acum o firmă de recuperare creanțe mă asaltează cu cereri de plată, plus penalizări și cheltuieli.
Alexandru Andreescu
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
In primul rand citeste T&C ai Amazon. Nu conteaza ca e vanzator separat, el se supune regulilor Amazon, care printre altele specifica clar ca se livreaza doar produsele platite.