Buna ziua , am si eu o problema la care caut un raspuns , acum cateva zile am dat comanda de un telefon pe un magazin online ( nu dau nume ca nu e frumos). Astazi mi-au dat mail ca nu au un termen cand se poate aduce telefonul acela si ca daca vreau sa pastrez comanda. Le raspund la mail ca vreau sa pastrez comanda , ei imi trimit inapoi ca au lasat comanda deschisa dar pretul este valabil doar 2 zile. Nu mi se pare normal acest lucru mai ales ca pe site-ul lor nu este scris ca la produsele unde statusul este "la comanda" pretul este valabil doar 2 zile de la data efectuarii comenzii. Ce pot face in cazul asta?
Firma are obligatia sa livreze la pretul afisat, respectiv la pretul din momentul in care s-a dat comanda. Indiferent ca livreaza intr-o zi, in zece zile sau in 3 luni. Si indiferent daca pretul este in lei sau in euro. Costa 100 Euro = 425 RON la cursul de azi, platesti ori 425 RON ori 100 Euro, depinde cum este prevazut in contract.
Ei pot sa informeze in general ca pretul afisat are valabilitatea de cateva zile, in sensul ca dupa data respectiv pretul va fi schimbat. Cine v-a da atunci comanda va plati pretul afisat.
Pot sa le raspunzi ca daca nu primesti la pretul afisat fie nu vei accepta livrarea, fie nici nu dai comanda.
Ideea e ca ei nu au anuntat decat atunci cand i-am intrebat eu daca pretul ramane acelasi ( ma gandeam ca fac ei vre-o "smecherie"). Mi-au trantit-o in nas ca pretul e valabil doar 2 zile de la data comenzii ceea ce nu mi se pare corect , adica eu am facut comanda cu un pret iar dupa 2 zile mi-l afisezi cu pretul dublu. Daca nu vor sa livreze produsul la pretul din comanda o sa le fac reclamatie la OPC si nu sunt singurul.
P.S. Pe site la ei nu scrie ca pretul este valabil doar 2 zile.