avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1035 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Pensie întretinere
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Pensie întretinere

Buna seara. Sunt studenta,21 de ani anul 1 la master. Cum trebuie sa procedez pentru a primi in continuare pensia de intretinere de la tatal meu. Acesta a oprit pensia in luna august. Cat la suta din salariul sau se cuvine sa primesc pensia de intretinere de la el acum fiind la master ? Cum procedez? Se face cerere, cum ar trebui redactata corespunzator? Cum trebuie sa procedez ca pensia sa fie trimisa direct de la angajator ,asa cum era pana sa implinesc 18 ani? Multumesc!
Ultima modificare: Luni, 7 Octombrie 2019
soranacn29, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 10:11, 8 Octombrie 2019
Trebuie să formulați o acțiune pentru obligarea tatălui dvs la plata pensiei de întreținere. Va trebui să faceți dovada faptului că sunteți în continuarea studiilor, să depuneți certificatul de naștere, o adeverință fiscală (din care să reiasă că nu aveți venituri). Prin cererea de chemare în judecată trebuie solicitată obligarea tatălui începând cu data depunerii cererii.
Are voie sa inceteze trimiterea pensiei singur, fara hotarare judecatoareasca desi stiind ca eu drja sunt inscrisa la master prin dovada contractului cu facultatea. (Inca nu aveam adeverinta secretariatul fiind inchis ). Cat la % din salariu se va trimite ?

Adrian ALBU a scris:

Trebuie să formulați o acțiune pentru obligarea tatălui dvs la plata pensiei de întreținere. Va trebui să faceți dovada faptului că sunteți în continuarea studiilor, să depuneți certificatul de naștere, o adeverință fiscală (din care să reiasă că nu aveți venituri). Prin cererea de chemare în judecată trebuie solicitată obligarea tatălui începând cu data depunerii cererii.