avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere

Sunt studenta la master si nu mai primesc pensie alimentara de 3 luni, de cand am terminat facultatea desi ar trebuii pt ca nu am inca 25 de ani. Cui trebuie sa ma adresez sa primesc in continuare pensia? treb sa deschid actiune? sa il dau in judecata pe tatal meu? sau se face reclamatie la politie? Va rog sa imi raspundeti. Multumesc
Cel mai recent răspuns: alina00 , utilizator 19:24, 9 Noiembrie 2009
In hotararea judecatoreasca ce scrie ?
:"> mi-ar fi rusine ca si la aceasta varsta sa ma bazez pe o pensie de intretinere primita pe parcursul a 18/20 de ani...;) da, legal mai ai dreptul la pensie de intretinere, dar cred ca ar fi cazul sa-ti cauti de treaba si sa-l eliberezi pe tatal tau de aceasta povoara. Da, ar fi chiar "frumos" sa-l dai in judecata pe tatal tau :confused: pentru ca o alta solutie chiar nu ai...:rtfm:
Ultima modificare: Luni, 9 Noiembrie 2009
Eu.Ro.Lex & Av. Martin Vasile Emil , Avocat
Urmand cursurile masterului inseamna ca urmati o forma de invatamant. Prin uramare tatal este obligat la plata pensiei de intretinere....
In functie de ce scrie in hotararea judecatoreasca prin care s-a stabilit pensia de intretinere se poate actiona, fie cu o plangere penala pentru abandon de familie , fie cu o actiune in instanta solicitand obligarea la plata pensiei.
Am 22 de ani si tocmai de aceea nu am vrut sa lucrez, pt ca asa cum s-a chinuit mama sa ma intretina atata timp, am vrut sa nu uite ca si-a abandonat un copil si niciodata nu i-am cerut nimic, in plus stiu ca trebuia sa se intereseze sa vada daca copilul nu moare de foame sau are ce ii trebuie. Eu atat vreau , dreptul pe care il am prin lege. Si nu cred ca e o povara, sa fim seriosi nu e suma care m-ar ajuta prea mult.