avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 538 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere

Sunt studenta la master si nu mai primesc pensie alimentara de 3 luni, de cand am terminat facultatea desi ar trebuii pt ca nu am inca 25 de ani. Cui trebuie sa ma adresez sa primesc in continuare pensia? treb sa deschid actiune? sa il dau in judecata pe tatal meu? sau se face reclamatie la politie? Va rog sa imi raspundeti. Multumesc
Cel mai recent răspuns: alina00 , utilizator 19:24, 9 Noiembrie 2009
Este obligatoriu sa va dati parintele in judecata .
Faptul ca a platit pana acuma pensie alimentara si nu pana la 18 ani , inseamna ca l-a interesat soarta dumneavoastra .
De la implinirea varstei de majorat, indepliniti acea calitatea procesuala activa, element de exercitiu al actiunii civile.
(altmineri, actiunea introdusa de o persoana lipsita de aceasta calitate e respinsa ca inadmisibila )
Asa incat,dumneavoastra va puteti adresa judecatoriei in a carei raza teritoriala domiciliati,ca si reclamant , in vederea stabilirii plafonului pensiei de intretinere , argumentand ca va continuati studiile prezentand adeverinta aferenta.

Multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara maya-marya maya-marya Buna seara! Va rog sa ma ajutati intr-o problema, pe care am sa o prezint: In urma unui divort, a ramas un copil in grija mamei, care urmeaza sa primeasca ... (vezi toată discuția)
Pot sa mai obtin pensia de intretinere din urma? Sandra_cristina Sandra_cristina buna ziua! am si eu o nelamurire....mama mea in data de 13.09.1990 l-a dat pe tatal meu in judecata pentru stabilirea paternitatii , plata pensiei alimentare , ... (vezi toată discuția)