avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 926 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua - Nu am bătut un bon pe casa de marcat . ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua - Nu am bătut un bon pe casa de marcat . Ce pot pati ?

Lucrez ca vânzătoare.. Nu am bătut un bon pe casa de marcat și am băgat banii în buzunar și șefii mai văzut pe camera..sunt la prima abatare nu am mai făcut asa ceva.. Va rog spunetimi ce mi se poate întâmpla? Mulțumesc
Ultima modificare: Marți, 8 Octombrie 2019
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:31, 10 Octombrie 2019
Buna ziua,
1. Sefi ffff buni, va atrag atentia si va pun sa puneti banii in casa.
2. Sefi buni, va pun sa puneti banii in casa si va desfac contract de munca
3. Sefi rai va pun sa puneti banii in casa si va pun sa platiti si daune dupa care va desfac contractul de munca.
4. Sefi foarte rai va formuleaza plangere penala.
Puteti fi cercetata disciplinar si in urma cercetari disciplinare va pot sanctiona cu :
a) avertisment scris;
b) retrogradarea din functie, cu acordarea salariului corespunzator functiei in care s-a dispus retrogradarea, pentru o durata ce nu poate depasi 60 de zile;
c) reducerea salariului de baza pe o durata de 1-3 luni cu 5-10%;
d) reducerea salariului de baza si/sau, dupa caz, si a indemnizatiei de conducere pe o perioada de 1-3 luni cu 5-10%;
e) desfacerea disciplinara a contractului individual de munca.
Ultima modificare: Marți, 8 Octombrie 2019
As putea întra la închisoare?

Av. Gabriel Klein Kiritescu a scris:

Buna ziua,
1. Sefi ffff buni, va atrag atentia si va pun sa puneti banii in casa.
2. Sefi buni, va pun sa puneti banii in casa si va desfac contract de munca
3. Sefi rai va pun sa puneti banii in casa si va pun sa platiti si daune dupa care va desfac contractul de munca.
4. Sefi foarte rai va formuleaza plangere penala.