avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 479 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Plata servicii service pentru produs aflat in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Plata servicii service pentru produs aflat in garantie

Buna seara,
Va rog sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu un aspect. Am cumparat un calculator in urma cu circa o luna de zile, acesta fiind, deci, inca in garantie. Deoarece nu mai functiona conexiunea la internet, in urma reclamatiei facute la firma care furniza serviciul de internet, reprezentantii firmei respective mi-au spus ca de vina este calculatorul meu, pentru ca s-ar fi stricat placa de retea, si ca sa-l duc la service. Urmand aceste sfaturi "profesioniste", am dus calculatorul la firma mentionata in certificatul de garantie, unde, in urma verificarii, mi s-a spus ca calculatorul (scuze ptr. cacofonie) nu are nimic, ci este perfect functional. Doresc sa stiu daca cei de la service au procedat corect cerandu-mi bani pentru testul facut (si care a dovedit ca functiona bine si, deci, ca nu avea nimic stricat), in conditiile in care eram in perioada de garantie. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: alex68 , utilizator 09:08, 1 Decembrie 2009
Buna ziua !
Incepand cu ianuarie 2007 intra in vigoare Legea 449/2003 (publicata in M. Of. partea I nr. 812 din 18.11.2003), care reglementeaza aspecte privind vanzarea produselor, inclusiv a celor executate la comanda, si garantiile asociate acestora, in vederea asigurarii protectiei consumatorului.
Noutatea acestei legi consta in responsabilitatea pe care o are vanzatorul fata de consumator. Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu specificatiile contractului de vanzare-cumparare si este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Avand in vedere ca nu aveati de unde sti ca este placa de retea defecta sau nu( deci ati fost de buna credinta in solicitarea dumneavoastra), categoric nu au procedat corect.
Aveti posibilitatea sesizarii OPC.
C stima !
Va multumesc foarte mult. Nu pot sesiza OPC, pentru ca nu mi-au dat chitanta (desi am cerut), dar informatia ma va ajuta pentru viitor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs cumparat acum un an, trimis de 3 ori in service si tot defect este ContSters307758 ContSters307758 Buna ziua, Am o tableta cumparata acum un an si pana acum a fost trimisa in service de 3 ori. In continuare am aceleasi probleme cu ea.Rrevine din service, ... (vezi toată discuția)
Produs defect cumparat din magazin fizic MarianaGP MarianaGP Buna ziua, Am citit si alte articole de pe site referitor la acest subiect, insa as dori un sfat legat de cum pot proceda mai departe in cazul meu. In ... (vezi toată discuția)
Garantie televizor Bogdan88 Bogdan88 Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)