Buna seara,
Va rog sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu un aspect. Am cumparat un calculator in urma cu circa o luna de zile, acesta fiind, deci, inca in garantie. Deoarece nu mai functiona conexiunea la internet, in urma reclamatiei facute la firma care furniza serviciul de internet, reprezentantii firmei respective mi-au spus ca de vina este calculatorul meu, pentru ca s-ar fi stricat placa de retea, si ca sa-l duc la service. Urmand aceste sfaturi "profesioniste", am dus calculatorul la firma mentionata in certificatul de garantie, unde, in urma verificarii, mi s-a spus ca calculatorul (scuze ptr. cacofonie) nu are nimic, ci este perfect functional. Doresc sa stiu daca cei de la service au procedat corect cerandu-mi bani pentru testul facut (si care a dovedit ca functiona bine si, deci, ca nu avea nimic stricat), in conditiile in care eram in perioada de garantie. Multumesc.
Buna ziua !
Incepand cu ianuarie 2007 intra in vigoare Legea 449/2003 (publicata in M. Of. partea I nr. 812 din 18.11.2003), care reglementeaza aspecte privind vanzarea produselor, inclusiv a celor executate la comanda, si garantiile asociate acestora, in vederea asigurarii protectiei consumatorului.
Noutatea acestei legi consta in responsabilitatea pe care o are vanzatorul fata de consumator. Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu specificatiile contractului de vanzare-cumparare si este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. Avand in vedere ca nu aveati de unde sti ca este placa de retea defecta sau nu( deci ati fost de buna credinta in solicitarea dumneavoastra), categoric nu au procedat corect.
Aveti posibilitatea sesizarii OPC.
C stima !
Garantie televizor
Bogdan88
Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)