Buna ziua,
Am o tableta cumparata acum un an si pana acum a fost trimisa in service de 3 ori. In continuare am aceleasi probleme cu ea.Rrevine din service, merge bine 2 saptamani si apoi din nou se strica. Ce pot sa fac? Continui la nesfarsit sa o trimit in service? Am vreo posibilitate sa cer inlocuirea produsului? Mai mult o tin in service decat sa o folosesc.
Multumesc!
Conform Legii nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora dispune:
Art. 9
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata.
Deci scrie clar, ca in cazul produsului defect cumparatorul decide daca vrea produsul reparat sau inlocuit. Numai ca in Romania aproape toata lumea (vanzatorii) merge pe varianta cu repararea ceea ce nu-i corect!!!
Dat fiind faptul ca produsul respectiv a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect, cereti inlocuirea produsului. In cazul in care vanzatorul nu da curs cererii Dvs, adresati-va OPC-ului.