avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs cumparat acum un an, trimis de 3 ori in service ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs cumparat acum un an, trimis de 3 ori in service si tot defect este

Buna ziua,
Am o tableta cumparata acum un an si pana acum a fost trimisa in service de 3 ori. In continuare am aceleasi probleme cu ea.Rrevine din service, merge bine 2 saptamani si apoi din nou se strica. Ce pot sa fac? Continui la nesfarsit sa o trimit in service? Am vreo posibilitate sa cer inlocuirea produsului? Mai mult o tin in service decat sa o folosesc.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Zsuzsanna Lukacs , Consultant credite si finantari 10:48, 9 Decembrie 2013
Conform Legii nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora dispune:

Art. 9
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata.



Deci scrie clar, ca in cazul produsului defect cumparatorul decide daca vrea produsul reparat sau inlocuit. Numai ca in Romania aproape toata lumea (vanzatorii) merge pe varianta cu repararea ceea ce nu-i corect!!!

Dat fiind faptul ca produsul respectiv a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect, cereti inlocuirea produsului. In cazul in care vanzatorul nu da curs cererii Dvs, adresati-va OPC-ului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs nou care nu functioneaza Magda Stoenescu Magda Stoenescu Am cumparat un ceas Seiko . Purtandu-l doua, trei zile am constata t ca ramane in urma cu orele. Evident ca m.am intors in magazin cerand banii inapoi. Am fost ... (vezi toată discuția)
Inlocuirea unui produs care nu a putut fi reparat EPurpl3 EPurpl3 Buna ziua, am o problema cu un produs cu care am fost in service de mai multe de 4 ori fara nici nu rezultat. Este evident ca nu poate fi reparat iar eu as ... (vezi toată discuția)
Refuz returnare produs defect EniMihai EniMihai Buna seara, in data de 10 noiembrie am achizitionat o tableta pe firma de la un magazin de electronice. Am folosit-o o singura zi pentru ca era defecta, nu ... (vezi toată discuția)