avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 745 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

garantie

am un produs în garantie si nu a fost adus la stadiul de funcționare din 16 august .ce pot face ?
Cel mai recent răspuns: Demos , utilizator 12:11, 13 Octombrie 2019
Totul depinde de ceea ce este mentionat in contractul de vanzare-cumparare si in conditiile contractuale de comercializare ale furnizorului, textul ala scris cu litere puchinoase in care toti excrocii pun ce vor ei!!!
In functie de conditiile de garantare, de cuprinsul garantiilor si de conditiile de aplicare ale garantiei veti putea, in scris cu confirmare de primire, sa faceti sesizari, sa solicitati urgent punerea in aplicare a garantiilor sau, daca este prevazut , sa cereti inlocuirea produsului sau rambursarea lui.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Termen service (15 zile) nerespectat MayaMiru MayaMiru Buna ziua, In data de 07.11.2017 am trimis in service un telefon aflat inca in garantie, apoi mi s-a trimis raspuns de la service cum ca produsul prezinta ... (vezi toată discuția)
Costurile aferente garantiilor pop_m pop_m Am urmatoarea dilema: eu vand niste produse electronice pe care le achizitionez de la un furnizor extern (tara din UE). Aceste produse le vand insotite de ... (vezi toată discuția)
Telefon luat defect de nou. tedulus tedulus Buna ziua, pe data de 3 iulie am achizitionat un telefon nou care s-a dovedit a fi defect, pe data de 10 iulie am fost cu el la service-ul autorizat ptr ... (vezi toată discuția)