Societatea (a cărei activitatea principală este de proiectare) furnizează pentru unii din clienții persoane fizice, la comanda expresă a acestor, diverse materiale și finisaje pentru șantierele de construcții și/sau amenajări de construcții. Livrările sunt de la furnizori din țară sau de la furnizori din UE prin achiziție intracomunitară. Este o activitate ocazională, iar pentru unele lucrări (proiecte) se furnizează chiar în mai multe rânduri, aceleași produse sau produse diferite, în funcție de cerințele din șantier comunicate prin comenzi ale clientului.
Până în prezent s-a furnizat pe bază de factură și s-a încasat prin virament (clienții au depus în contul societății contravaloarea produselor/finisajelor).
Vă rugăm să aveți amabilitatea să ne lămuriți cu câteva aspecte:
- este necesară casa de marcat fiscală dacă se va încasa doar (exclusiv) prin virament?
- este considerată activitatea descrisă mai sus o activitate de tipul „comerț cu amănuntul”?
Mulțumesc anticipat tuturor pentru solicitudine și suport.
In cazul in care incasarile de la persoane fizice sunt in numerar sau ptr plati cu card la sediul dvs. este necesara casa de marcat. In varianta expusa, este in regula cum incasati.
Comercializarea la modul descris, poate fi asimilat comertului cu ananuntul si asociat unui Caen de comert cu amanuntul.