Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dupa vanzarea apartamentului mi se cer actele in copie inclusiv cereea in sine depusa personal la administratia blocului pentru a mi se putea returna acesti bani...
Oare aceste acte nu se pot trimite si prin email avand in vedere ca nu locuiesc in orasul respectiv si traim in secolul XXI??
Multumesc
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Dovada concreta ca dv nu mai detineti calitatea de proprietar ,o constituie faptul ca in fisa apartamentului trebuie sa fi fost consemnat cumparatorul,care detine obligatia legala sa depuna documentele pentru consemnare in cartea de imobil
Legiuitorul nu a conditionat restituirea fondului de rulment de prezentarea documentelor de tranzactionare drept de proprietate bun imobil