oanaportar a scris:
Directorul a spus că nu vrea să semneze atâtea Decizii,
că dacă semnează un exemplar original este suficient.
Are dreptate omul, e absurd să i se ceară să semneze atâtea hârtii interne doar pentru mofturile unora.
Decizia are un număr după care poate fi identificată, nu? Originalul rămâne la secretariat sau la compartimentul care arhivează deciziile.
Și ce scrie la finalul deciziei? Nu aveți o frază de genul
Prezenta decizie se comunică lui X, Y, Z și secretariatului pentru înregistrare și difuzare?
Dacă scrie așa nu trebuie niciun
Conform cu originalul. Oricum asta ar fi în plus și dacă nu aveți fraza de care ziceam, oricând se pot confrunta, dar dacă insistă și insistă să li se scrie.
Unii își fac de lucru și când nu e cazul.
Dar dacă are în Fișa postului
obligația să verifice dacă Deciziile se îndeplinesc,
1. - mai trebuie la sfârșitul fiecărei Decizii să se scrie că
un exemplar din fiecare Decizie se comunică și juristului ?
Păi altfel de unde să știe ce are de urmărit? :) Vine din când în când și întreabă dacă a mai dat directorul vreo decizie, sau cum?