avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ce fel de exemplare se vor emite?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ce fel de exemplare se vor emite?

Bună seara !
Vă rugăm frumos să ne lămuriți cu privire la felul exemplarelor emise în cazul unei Decizii interne.

Decizia se emite doar în exemplare originale,? sau și duplicate ?
În ce situații se emit duplicate?

Juristul are în Fișa postului să urmărească dacă Deciziile au fost îndeplinite sau nu.
Juristului i se va înmâna un exemplar original ? sau este suficient și o copie.?

Nu avem Procedură internă.

Există vreo Lege care să ne ajute ?
Ultima modificare: Miercuri, 23 Octombrie 2019
oanaportar, utilizator
Cel mai recent răspuns: oanaportar , utilizator 20:06, 27 Octombrie 2019
Nu exista nicio lege care sa va ajute in acest sens.

In opinia mea, juristului i se poate înmâna o copie certificată pentru conformitate cu originalul de pe decizia respectiva.
Se scrie în câte exemplare s-a întocmit decizia și cui i se distribuie. Juristul trebuie menționat pe lista persoanelor care o primesc.
Dar dacă are în Fișa postului
obligația să verifice dacă Deciziile se îndeplinesc,
1. - mai trebuie la sfârșitul fiecărei Decizii să se scrie că
un exemplar din fiecare Decizie se comunică și juristului ?
sau
2. - de fiecare dată când se va emite o Decizie,
juristul va trebui să facă Cerere să i se comunice și lui un exemplar ?
Directorul a spus că nu vrea să semneze atâtea Decizii,
că dacă semnează un exemplar original este suficient.
.... iar juristul vrea un exemplar original
... iar astăzi, un salariat care a trecut la alt grad
vrea și el exemplar original al Deciziei ....

așa că, până la urmă,
câte exemplare în original să se facă ?

sau este suficient un exemplar în original,
iar restul să fie copii
pe care să se pună ștampila ”Conform cu originalul” ?

nici nu mai știi cum să împaci pe toată lumea ....
Ultima modificare: Miercuri, 23 Octombrie 2019
oanaportar, utilizator
oanaportar a scris:

Directorul a spus că nu vrea să semneze atâtea Decizii,
că dacă semnează un exemplar original este suficient.

Are dreptate omul, e absurd să i se ceară să semneze atâtea hârtii interne doar pentru mofturile unora.

Decizia are un număr după care poate fi identificată, nu? Originalul rămâne la secretariat sau la compartimentul care arhivează deciziile.

Și ce scrie la finalul deciziei? Nu aveți o frază de genul Prezenta decizie se comunică lui X, Y, Z și secretariatului pentru înregistrare și difuzare?

Dacă scrie așa nu trebuie niciun Conform cu originalul. Oricum asta ar fi în plus și dacă nu aveți fraza de care ziceam, oricând se pot confrunta, dar dacă insistă și insistă să li se scrie.
Unii își fac de lucru și când nu e cazul.


Dar dacă are în Fișa postului
obligația să verifice dacă Deciziile se îndeplinesc,
1. - mai trebuie la sfârșitul fiecărei Decizii să se scrie că
un exemplar din fiecare Decizie se comunică și juristului ?

Păi altfel de unde să știe ce are de urmărit? :) Vine din când în când și întreabă dacă a mai dat directorul vreo decizie, sau cum?
Ultima modificare: Miercuri, 23 Octombrie 2019
Manuela Rășină, administrator

Alte discuții în legătură

Trebuie semnate dupa venirea din concediu ? oanaportar oanaportar Buna ziua ! In urma unui control s-a constatat ca unele Decizii emise de directorul institutiei noastre publice nu au fost semnate si de jurist. 1. - ... (vezi toată discuția)
Cercetare disciplinara ? sau alta masura legala ? oanaportar oanaportar Buna ziua ! Va prezint urmatoarea situatie: - in institutie este o problema cu circuitul unui document, respectiv, secretara institutiei nu a inregistrat o ... (vezi toată discuția)
Contract de munca veronicam veronicam buna ziua Am nevoie de un model decizie suspendare CIM pentru ingrijirea copilullui pana la varsta de 2 ani Multumesc (vezi toată discuția)