Buna ziua,
In data de 28.10.2019 am facut o solicitare numar portare telefon la Telekom. Mi-au facut si un contract, nu are perioada contractuala, oricand pot renunta la el.In 29.10.2019 am solicitat anularea numarul ii de portare si mi-au comunicat ca nu pot face anularea contractul ii decat dupa 30 zile, iar abonamentul va mai fi facturat inca 30 zile.In final va trebui sa platesc 2 luni pentru un serviciu care nu beneficiez. Nu am cumparat nici un telefon sau altceva de la ei. Ce nu inteleg eu este de ce nu mi se permite anularea contractul you, tanand cont ca am anuntat in termen de 24 ore, si doar dupa solicitarea mea la 30 zile, chipurile ca sistemul lor informatic nu merge. Aici virbim de firma Telekom.
Vreau sa stiu daca am acest drept, exact ca si cand cumperi un produs si il poti returna in termen de zile. Deci eu platesc un serviciu de care nu beneficiez. Astept raspunsul dvs cu mare interes.