avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Facturi primite pentru un abonament care trebuia sa ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Facturi primite pentru un abonament care trebuia sa fie anulat

Buna ziua,

La inceputul anului am luat o cartela cu numar si un fel de abonament atasat de la Telekom. Aveau o promotie conform careia pot incerca gratuit timp de 30 de zile serviciul lor iar daca nu sunt multumita pot returna cartela si renunta la abonament fara alte costuri.

Avand in vedera ca se apropia sfarsitul perioadei de 30 de zile si inca nu am scos cartele din ambalaj, cu atat mai putin sa o folosesc am decis sa o returnez. Asta s-a intamplat undeva in zilele 25-28 ale perioadei de proba.

Am mers in magazinul fizic, am cerut anularea serviciului iar domnisoara de acolo m-a asigurat ca a facut toate formalitatile necesare pentru anularea abonamentului si ca nu voi avea de platit nimic.

Saptamana aceasta am primit o notificare ca trebuie sa achit suma de 53 lei reprezentand contravaloarea unor facturi restante, cu amenintarea ca daca nu achit datoria va fi vanduta unei firme de recuperari.

Mentionez ca in tot acest timp nu am primit nici-o factura. Am incercat sa imi fac cont pe site-ul lor si sa aflu mai multe detalii folosind codul de client insa nu pot accesa informatiile din cauza ca imi cer niste parole pe care nu le am.

Luni voi suna la suport clienti pentru lamurirea situatiei si voi merge la oficiul pentru protectia consumatorului.

Cum trebuie sa procedez ca sa anuleze factura pentru un serviciu pe care nu l-am folosit, sa aflu care sunt datele cu caracter personal pe care le au despre mine, sa retrag orice consimtamant le-am dat pentru a le folosi, sa ii notific ca nu imi dau consimtamantul ca datele mele sa fie date unor terti si sa solicit stergerea lor din baza de date.

Multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 19 Septembrie 2021
mi19765, utilizator
Cel mai recent răspuns: Livius Laslau , Consilier juridic 21:54, 19 Septembrie 2021
Buna seara,
Menționați faptul că, ați luat o cartela atașată unui abonament. Despre ce abonament este vorba? Poate că suma solicitată este pentru acel abonament. Ați semnat vreun contract? La ce se referă abonamentul? Pe de altă parte, faptul că nu ați primit nici o factura, astfel cum susțineți, e puțin ciudat. Intrebati-i la ce se referă suma solicitată și de ce nu ați primit factura. Asta înainte să mergeți la ANPC. Cât privește retragerea consimțământului de prelucrare a datelor cu caracter personal, aveți posibilitatea să le solicitați telefonic, având în vedere ca respectiva convorbire este înregistrată sau printr-o notificare pe care sa o transmiteți către furnizorul de telefonie.
Reveniți, va rog,.cu amănunte.
Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abonament abuziv telekom. cum să-l anulez dacă operatorii nu iau în seamă discuțiile telefonice? stanciumaria2233 stanciumaria2233 Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira ... (vezi toată discuția)
Incalcare contract sau nu? sarius sarius Acum cateva zile in urma unei facturi neplatite pe care oricum intentionam sa o platesc in momentul in care ajungeam in tara am primit un mesaj de la telekom ... (vezi toată discuția)
Contract telekom bitcom bitcom Buna ziua, In data de 9.10.2015 am discutat telefonic cu un agent telekom o oferta pentru portarea a 4 nr de la VODAFONE la telekom. Oferta facuta a fost ... (vezi toată discuția)