Daca ati detalia fara sa scriem asa in 3 cuvinte dvs, 3 eu, poate ar fii mai rapid. Vreti sa aflati ceva, dar sa nu oferiti totusi prea multe informatii sau aproape deloc. Daca este asa cum spuneti ii puteti actiona si in instanta dvs pe ei.
In prima faza puteti cere presedintelui sa va arete Procesul verbal al Adunarii generale in care au decis cuantumul acestor fonduri.
Nu doresc sa-l arate...contestati, tot la presedintele, sumele de plata din intretinere ce reprezinta aceste fonduri.
Ambele le faceti In scris, presedintele este obligat sa va inregistreze cererea si sa raspunda la ea in max. 30 de zile.
Nu doreste sa le inregistreze...o timiteti prin posta, cu confirmare de primire si continut declarat-va ajuta cei de la posta...
Nici asa nu doreste, nu ridica scrisoarea...Va adresati primariei-compartimentul specializat.
In general..daca nu doresc sau se eschiveaza sa dea informatii...ceva este in neregula acolo...
flory_mr
Citind articolul 53 litera g din Legea 196/2018, constatăm că fără acordul dat de proprietari doar în cadrul unei Adunări Generale anuale, Fondul ANUAL ... (vezi toată discuția)