Am fost abilitat ca serviciu extern pe PFA "x",ulterior am suspendat aceasta activitate pe PFA(am predat certificatul de abilitare) si am abilitat un serviciu extern pe S.C. "X".Doresc sa inchei activitatea pe S.C."X" si sa reaabilitez serviciul extern din nou pe PFA "X" trebuie sa intocmesc acelas dosar ca la abilitarea unui serviciu extern pentru prima data sau exista o procedura mai simplificata?Documentele necesare unui serv extern se pot trimite online la ITM?
Buna ziua,
Stiu ca procedura este cea din H.G., prin care deja ati trecut... Nu am auzit de "scurtaturi"..
Cat despre documente...mai bine intrebati la acel ITM
Daca dvs. sunteti seful SEPP cand ati abilitat firma ati respectat prevederile legale (ati depus dosar pentru toti membrii SEPP si abilitare individuala).
Puteti schimba firma la RC si apoi la ANAF din SC in PFA.
Nu scrie in vreun act normativ ca dosarul se poate depune online.