avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cum contracarez un abuz al Orange România
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cum contracarez un abuz al Orange România

Bună ziua.
In luna februarie a. c. am semnat cu Orange România un contract de prelungire a serviciilor pentru unele numere de telefon pe care le dețin și am achiziționat abonamente noi pentru încă 6 numere de telefon. Pentru toate numerele de telefon menționate mai sus am primit un bonus de 50 de GB de internet lunar. În urma consumului din acest bonus, am fost facturat sub pretextul că unele dintre numerele de telefon nu se înscriu în oferta deși toate numerele de telefon sunt trecute în mod explicit pe a doua pagina a contractului, Orange. Ca atare, până la lămurirea situației, am achitat integral, la zi, valoarea abonamentelor stipulate în contract, fără a achita însă internetul facturat abuziv.
În această situație Orange a decis suspendarea serviciilor, culminând în această lună cu oprirea definitivă a tuturor numerelor de telefon și considerând că îi datorez 10500 lei daune pentru lunile neonorate din contract.
Precizez că odată cu cele 6 numere de telefon noi contractate am achiziționat și un terminal mobil ca parte a înțelegerii.
1. Cum pot rezolva aceasta problema având în vedere că e vorba de un contract între entități juridice (contractul este încheiat pe firmă)
2. Două dintre numerele de telefon din contract le dețin de peste 15 ani și am cerut transferul lor pe cartelă pana la lămurirea situației, lucru pe care Orange l-a refuzat în mod tacit.
As aprecia răspunsul dumneavoastră și eventual o propunere de colaborare în vederea rezolvării acestei situații.
Vă mulțumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 13:07, 20 Noiembrie 2019
Buna ziua,
Puteti lua legatura cu un avocat din lista de mai jos si mergeti in instanta
www.avocatnet.ro/Avocat-din-...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
fiind vorba de o divergenta comerciala, va trebui sa parcugeti mai intai concilierea prealabila.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperatori creante Cristian Vaduva Cristian Vaduva Va salut,am o problema veche cu Orange,in Octombrie 2014 am semnat un contract de telefonie mobila cu Orange,respectiv internet mobile,am primit un dispozitiv ... (vezi toată discuția)
Abonament telefonie mobilă, clauză nerespectată de firmă Mario12mxl Mario12mxl Am abonament la Orange. Orange nu respecta clauzele contractuale deoarece in fiecare luna in loc de 2 gb de internet, mie imi intra 700 mb, iar dupa aceea ... (vezi toată discuția)
Legea portabilitatii. probleme cu orange romania! alinagava alinagava Buna ziua, Eu si sotul meu avem o nelemurire legata de furnizorul de servicii de telefonie ORANGE. Sotul meu lucreaza in Politie. Acum aproape 2 ani, pe ... (vezi toată discuția)