Bună ziua.
In luna februarie a. c. am semnat cu Orange România un contract de prelungire a serviciilor pentru unele numere de telefon pe care le dețin și am achiziționat abonamente noi pentru încă 6 numere de telefon. Pentru toate numerele de telefon menționate mai sus am primit un bonus de 50 de GB de internet lunar. În urma consumului din acest bonus, am fost facturat sub pretextul că unele dintre numerele de telefon nu se înscriu în oferta deși toate numerele de telefon sunt trecute în mod explicit pe a doua pagina a contractului, Orange. Ca atare, până la lămurirea situației, am achitat integral, la zi, valoarea abonamentelor stipulate în contract, fără a achita însă internetul facturat abuziv.
În această situație Orange a decis suspendarea serviciilor, culminând în această lună cu oprirea definitivă a tuturor numerelor de telefon și considerând că îi datorez 10500 lei daune pentru lunile neonorate din contract.
Precizez că odată cu cele 6 numere de telefon noi contractate am achiziționat și un terminal mobil ca parte a înțelegerii.
1. Cum pot rezolva aceasta problema având în vedere că e vorba de un contract între entități juridice (contractul este încheiat pe firmă)
2. Două dintre numerele de telefon din contract le dețin de peste 15 ani și am cerut transferul lor pe cartelă pana la lămurirea situației, lucru pe care Orange l-a refuzat în mod tacit.
As aprecia răspunsul dumneavoastră și eventual o propunere de colaborare în vederea rezolvării acestei situații.
Vă mulțumesc anticipat.