Buna seara!
Am 2 intrebari:
1) Am emis niste facturi in luna septembrie cu TVA, pe baza unui contract de locatiune. Am inteles ca pentru aceste facturi nu se percepe TVA. Intrebarea mea este: pot storna facturile emise in lunile septembrie -noiembrie si sa refacturez din nou?
2) Am un angajat care lucreaza 2 ore zi. Pot sa-i dau tichete de masa?Un tichet pe zi?
Va multumesc
Nu ati inteles bine d-na Maran Corina. Firma mea este platitoare de TVA. Codul CAEN pentru inchiriere imobile il am activat, dar nu este obiectul meu principal de activitate. Am un imobil pe care l-am dat in chirie incepand cu luna septembrie 2009. Contabila mea nu mi-a spus ca, la contractele de locatiune nu se factureaza si TVA, asa ca eu am facturat si TVA-ul aferent facturii. Acum am aflat ca trebuie sesizata printr-o notificare Administratia Finantelor daca vreau sa facturez si TVA-ul. In momentul de fata nu stiu ce sa fac, vreau sa imi spuna cineza despre acest site, daca pot storna facturile emise lunile trecute (contabila mea zice ca pot !!!).
Am urmatoarea situatie:
In noiembrie 2009 am incheiat un contract de inchiriere pe 1 an (ian-dec. 2010) si am si achitat toata suma. Intre timp am hotarit sa-l cumparam spatiul, de mutat nici nu ne-am mutat acolo pana nu se rezolva dezmembrarea, etc. , deci am ramas in stand by. Am convenit ca suma ce am achitat sa se considere avans pt. imobil, dar trebuie sa facem factura storno pt. chirie incepand din ian. si suntem deja in aprilie. nu stiu dc. e OK asa. Sa facem act aditional in aprilie cu anularea contractului incepand din ianuarie Multumesc. Nu stim cum sa procedam ca totul sa fie ok.