Buna ziua! Am facut cerere de reziliere a abonamentului de telefonie mobila Telekom, persoana juridica, pe data de 19.09.2019, iar abia pe data de 10.10.2019 am primit mail cu nr de inregistrare al cererii de reziliere si cu instiintarea ca in 30 de zile inceteaza contractul. Insa, nici pana in prezent nu a fost reziliat abonamentul. Cum pot obtine rezilierea acestui abonament?
Va multumesc anticipat!
aveti instiintarea de incetare a contractului. contractul a incetat din data de 10.11.2019, data de la care dvs. nu mai utilizati serviciile furnizorului si nu mai platiti facturi.
atata vreme cat instiintarea este autentica (verificati adresele de email folosite pentru corespondenta), nu mai exista nici o baza legala de a va factura.
e acceptabil sa va trimita o ultima factura de reglare dupa data de 10.11.2019.
Incetare servicii
AlbertCaf
Buna ziua! Am facut cerere de reziliere a abonamentului de telefonie mobila Telekom, persoana juridica, pe data de 19.09.2019, iar abia pe data de 10.10.2019 ... (vezi toată discuția)
Incetare servicii
AlbertCaf
Buna ziua! Am facut cerere de reziliere a abonamentului de telefonie mobila Telekom, persoana juridica, pe data de 19.09.2019, iar abia pe data de 10.10.2019 ... (vezi toată discuția)