avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere abonament
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere abonament

Buna ziua! Am facut cerere de reziliere a abonamentului de telefonie mobila Telekom, persoana juridica, pe data de 19.09.2019, iar abia pe data de 10.10.2019 am primit mail cu nr de inregistrare al cererii de reziliere si cu instiintarea ca in 30 de zile inceteaza contractul. Insa, nici pana in prezent nu a fost reziliat abonamentul. Cum pot obtine rezilierea acestui abonament?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 18:48, 28 Noiembrie 2019
aveti instiintarea de incetare a contractului. contractul a incetat din data de 10.11.2019, data de la care dvs. nu mai utilizati serviciile furnizorului si nu mai platiti facturi.
atata vreme cat instiintarea este autentica (verificati adresele de email folosite pentru corespondenta), nu mai exista nici o baza legala de a va factura.
e acceptabil sa va trimita o ultima factura de reglare dupa data de 10.11.2019.
Ultima modificare: Joi, 28 Noiembrie 2019
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incetare servicii AlbertCaf AlbertCaf Buna ziua! Am facut cerere de reziliere a abonamentului de telefonie mobila Telekom, persoana juridica, pe data de 19.09.2019, iar abia pe data de 10.10.2019 ... (vezi toată discuția)
Incetare servicii AlbertCaf AlbertCaf Buna ziua! Am facut cerere de reziliere a abonamentului de telefonie mobila Telekom, persoana juridica, pe data de 19.09.2019, iar abia pe data de 10.10.2019 ... (vezi toată discuția)
Incetare contract cu companie cablu si telefonie fara daune mihaiddx mihaiddx Exista lege pentru incetarea unui contract fara daune. Compania de telefonie solicita plata tuturor facturilor pina la terminarea contractului ei numesc tot ... (vezi toată discuția)