Deschid acest topic in speranta ca ma puteti ajuta prin cateva lamuriri.
Detin o afacere fizica si online de aproximativ 2 ani ce se ocupa cu vanzarea de casti wireless pe site-ul propriu si pe alte marketplace-uri din Romania si din afara tarii.
In urma cu putin timp am solicitat firmei de contabilitate sa imi prezinte stocul lor pentru a verifica daca exista diferente.
Diferentele exista si sunt ingrijoratoare, stocul in evidenta lor este aproape dublu ( ex 1000 produse in plus) fata de ce avem noi fizic ( au fost dublate facturi de intrare produse, gresite codurile produselor, unele vanzari neinregistrate etc ... ) In jur de 70 % din fisele de magazie contin erori fata de stocul fizic.
Care este solutia in aceasta problema din punctul vostru de vedere ?
Greseala este a ambelor parti, dar in primul rand a conducerii societatii (din cate inteleg, serviciul de contabilitate este externalizat catre o firma de specialitate) pentru ca trebuie sa faceti un punctaj periodic sau macar inventarierea anuala stabilita prin lege. In plus, consider ca asta era necesar de stabilit din prima: care este denumirea produselor, precum si codificarea acestora, pentru ca stiu din experienta ca doi furnizori denumesc diferit acelasi produs iar dumneavostra, probabil, l-ati facturat sub o cu totul alta denumire. Ori, intr-o gestiune, un produs intra cu o denumire si tot cu aceea trebuie se si factureze. Daca in factura vreti sa apara cine stie ce denumire pompoasa care sa atraga clientul, gestionarului si contabilitatii trebuie sa ii comunicati acest lucru (de exemplu, sa se stie ca o casca superaudititiva cu energii vibrante din factura este banalul C125 din fisa de magazie).
Transfer intre gestiuni
ady09
buna ziua.am in programul saga create 2 gestiuni: una cantitativ valorica (productie) si una global valorica (comert cu amanuntul).Cum transfer produsul finit ... (vezi toată discuția)