avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 990 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Accessorii Dacia
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Accessorii Dacia

Buna ziua,

Pe data de 19 Septembrie 2019 eu am achitat suma de 1600Ron reprezentand avans pentru un accesoriu Dacia.
In prima faza au dat comanda de produsul gresit si la lungi insistente sa verifice codul de produs sa se asigure ca este modelul gresit au realizat si ei ca este vorba de un produs gresit si trebuie recomandat.
Tot eu a trebuit sa le gasesc in sistemul lor codul de produs si sa dea comanda de produsul corect.
Acum a aparut si partea a 2a a problemei - produsul nu "era pe stoc" si trebuia adus din Franta. - Raspuns primit dupa mai multe apeluri la Vocea Clientului.
Saptamana trecuta am primit raspuns de la dealer cum ca produsul va fi livrat saptamana aceasta.
Am sunat azi sa vad statusul livrarii si acum iar sunt taraganat cum ca produsul va ajunge saptamana viitoare.
De 3 luni deja se tot lungeste treaba asta.
Sa fac plangere la OPC sau ce sa fac pentru bataia asta de joc? Si cu atat mai mult cu cat ei vand accesorii pe care nu sunt in stare sa le livreze (3 luni de asteptare!).
Are vreun rost sa vorbesc cu un avocat pentru situatia asta?

Va multumesc foarte mult.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 17:34, 9 Decembrie 2019
Dacă nu a fost livrat bunul și nici nu există contract ferm, sunteți în drept să vă cereți avansul înapoi. O întrebare: de ce nu ați cumpărat din alta parte? E un accesoriu, nu o piesă sau o opțiune
Este vorba de unul din accesoriile din catalogul lor pe care nu-l gasesc in alta parte.
Singurul contract este un ante-contract reprezentand avansul

Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Decembrie 2019
gi-jane2, moderator
Inteleg. Clauzele antecontractului sunt aplicabile. Daca se fac referiri si la conditiile generale de comert, va trebui sa le includeti si pe acelea. Daca firma e reticenta, somati-o prin avocat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comandă nelivrată, produs defect Mihai Faur Mihai Faur Salutare. Vin cu două situații întâmpinate la un magazin de retail. Sper să mă ajutați să găsesc o rezolvare. Am să încerc să fiu concis. ... (vezi toată discuția)
Tombola altex - am platit 2500 ron fără să știm că suntem ... Staticrzr Staticrzr Tombola Altex - am platit 2500 Ron fără să știm că suntem înscriși în tombola Astăzi s-a lansat noua consola PlayStation 5. La 17:57 a apărut cu ... (vezi toată discuția)
Ce responsabilitate are reprezentanta auto pt un dealer care nu isi achita obligatiile contractuale cu un cumparator.ma pot indrepta impotriva reprezentantei pentru recuperarea avansului, ElenaFl ElenaFl Am incheiat un contract de cumparare a unei masini cu un dealer al unei producator important de masini.Am achitat avansul catre dealerul auto urmand sa primesc ... (vezi toată discuția)