Pe data de 19 Septembrie 2019 eu am achitat suma de 1600Ron reprezentand avans pentru un accesoriu Dacia.
In prima faza au dat comanda de produsul gresit si la lungi insistente sa verifice codul de produs sa se asigure ca este modelul gresit au realizat si ei ca este vorba de un produs gresit si trebuie recomandat.
Tot eu a trebuit sa le gasesc in sistemul lor codul de produs si sa dea comanda de produsul corect.
Acum a aparut si partea a 2a a problemei - produsul nu "era pe stoc" si trebuia adus din Franta. - Raspuns primit dupa mai multe apeluri la Vocea Clientului.
Saptamana trecuta am primit raspuns de la dealer cum ca produsul va fi livrat saptamana aceasta.
Am sunat azi sa vad statusul livrarii si acum iar sunt taraganat cum ca produsul va ajunge saptamana viitoare.
De 3 luni deja se tot lungeste treaba asta.
Sa fac plangere la OPC sau ce sa fac pentru bataia asta de joc? Si cu atat mai mult cu cat ei vand accesorii pe care nu sunt in stare sa le livreze (3 luni de asteptare!).
Are vreun rost sa vorbesc cu un avocat pentru situatia asta?
Dacă nu a fost livrat bunul și nici nu există contract ferm, sunteți în drept să vă cereți avansul înapoi. O întrebare: de ce nu ați cumpărat din alta parte? E un accesoriu, nu o piesă sau o opțiune
Inteleg. Clauzele antecontractului sunt aplicabile. Daca se fac referiri si la conditiile generale de comert, va trebui sa le includeti si pe acelea. Daca firma e reticenta, somati-o prin avocat.