avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 901 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Comandă nelivrată, produs defect
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Comandă nelivrată, produs defect

Salutare. Vin cu două situații întâmpinate la un magazin de retail. Sper să mă ajutați să găsesc o rezolvare. Am să încerc să fiu concis.


Prima situație.
Am comandat câteva produse. Când am verificat statusul comenzii pe site, era trecuta ca fiind livrată. M-am dus la magazinul respectiv ca să ridic comenzile, mii s-a spus că mai trebuie să aștept câteva zile. Vin în ziua enunțată de vânzător, am aflat că datorită unor încurcături, voi mai avea de așteptat o săptămână. Am anulat comanda și vreau să știu ce compensații pot cere pentru informare greșită privind statusul livrării și timpul pierdut



A doua situație

Datorită faptului că nu mai stăteam în oraș mult timp ( era cu câteva zile înainte de sărbători ) am luat un produs asemănător dar mai scump din magazin. Era o sticlă ascunzătoare pe care voiam să o fac cadou unui prieten puțin paranoic. Ea avea doua segmente. Ambele conțineau lichid dar aveai acces doar la cel superior care avea un dop. Am ajuns acasă și am văzut că sticla cursese, m am dus la magazin și am primit o înlocuire deși îmi pierdusem entuziasmul. Am schimbat lichidul din partea superioară, lucru care nu era contraindicat nici pe site-ul magazinului, nici la magazin când am făcut achiziția, nici pe site-ul unor producători ( producătorul produsului nu este menționat niciunde ). Dimineața sticla curgea, am șters-o și am lăsat-o. Deci nici nu m-am putut folosi de ea. Revenind în localitate văd că cursese iarăși ( nimeni nu a intrat in casa ) . M-am dus la magazin si se pare ca nu aveau ce face. I am dat sticla sa o arunce si am intrat in contact cu suportul site ului. Ei m-au primit cu un comportament neprofesionist și flegmatic. Cum că vina e a mea pentru ca am deschis un dop, Acum încerc să găsesc o rezolvare pentru a-mi recupera banii. Din păcate au trecut 14 zile de la achizitie, dar nu 2 ani ( garantia UE ) . Ce sa fac ca sa obțin o compensație ?


Sper să mă puteți ajuta cu păreri relevante
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 01:48, 12 Ianuarie 2022
1. daca ati anulat comanda, nu sunteti indreptatit sa cereti compensatii. ar fi trebuit sa reclamati;
2. nu stiu ce este o astfel de sticla, dar pare a fi un gadget. garantia de 2 ani se refera la bunuri de folosinta indelungata. daca nici aici nu ati reclamat produsul (in scris) ati scapat ocazia.
pentru informare: cele 14 zile sunt destinate razgandirii si sunt valabile exclusiv la cumparaturi online. produsul trebuie inapoiat perfect functional

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dreptul consumatorului de actualizare al prețului comenzii depuse/livrate ... stevieosaurus stevieosaurus Dreptul consumatorului de actualizare al prețului comenzii depuse/livrate: Știu că în SUA există lege de protecție a consumatorului, unde dacă ... (vezi toată discuția)
Comanda magazin online PeRuZzI PeRuZzI Buna ziua , am si eu o problema la care caut un raspuns , acum cateva zile am dat comanda de un telefon pe un magazin online ( nu dau nume ca nu e frumos). ... (vezi toată discuția)
Site care vinde parfumuri false lechauve lechauve Sunt victor dobrescu din ploiesti. Am facut prostia sa comand pe site-ul aromamea.com un parfum la un pret mai mic decat in magazine. Dupa ce mi-a sosit prin ... (vezi toată discuția)