avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 393 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil.
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil.

Buna seara! am nascut pe 14. 08.2019. am depus dosarul indemnizatie pe 1.10.2019.
Astazi am primit decizia! Voi primi indemniztie de la data de 25.09. adica dupa 40 de zile de l data nasterii. Intrebarea mea este, avand in vedere ca sunt studenta si nu am beneficiat de vreun concediu de lauzie platit. Nu trebuia sa primesc indemnizatie de la data nasterii copilului? Voi primi doar 24 de luni far 40 de zile sau 24 de luni fix? Sau aceste 40 de zile sunt cele la care are drept sotul? se incadreaza pentru acea luna dar nu a depus actele . O va face la finlul perioadei in care voi lua eu Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Vln. Mada , utilizator 18:12, 13 Decembrie 2019
Trebuia sa primiti indemnizatie de la data nasterii copilului...contestati decizia de acordare a indemnizatiei.

Cele 42 de zile nu au legatura cu "luna tatalui".
Va multumesc! nici cu perioada de concediu 40 zile dupa nastere?
Astazi am reusit in final sa vorbesc cu cei de la DAS, doamna cu care am vorbit s-a fastacit de nu intelegeam nimic. Intr un final mi a spus ca nu trebuie sa fi beneficiat de concedii iar eu am atasat la dosar dovada de la dr de familie ca nu am avut. mi sa mai spus si ca ar fi trebuit sa imi depun acte de somaj dupa terminarea facultatii . Iar eu i am explicat doamnei ca inca sunt la facultate si desigur exista la dosar adeverinta cum ca inca sunt studenta.
In final, dupa toate aceste explicatii mi s-a spus ca primesc din a 43 a zi.
Cornel Vasile a scris:

Trebuia sa primiti indemnizatie de la data nasterii copilului...contestati decizia de acordare a indemnizatiei.

Cele 42 de zile nu au legatura cu "luna tatalui".

Ultima modificare: Joi, 12 Decembrie 2019
Vln. Mada, utilizator