Am asigurat casco auto Logan si in urma unui eveniment(a fost zgariata de pasari pe mai mult de 50%). A fost intocmit dosar de dauna, m-am prezentat la un service agreat de societatea de asigurari (Omniasig VIG), a fost cerut si obtinut acordul de intrare in reparatie(revopsire) iar ulterior dupa reparatie, societatea de asigurari refuza sa achite despagubirea. Nu mi-a comunicat nimic oficial din ce motiv dar de la brokerul care a facut asigurarea, am aflat ca motivul ar fi avarii preexistente si au concluzionat ca nu a fost zgariata de pasari. Precizez ca autoturismul prezenta mici exfolieri ale lacului pe capota spate si putin pe plafon in partea de fata. Reparatia costa in jur de 5000 lei dar daca societatea de asigurari nu doreste sa dea accept de plata acel service Dacia nu imi restituie autoturismul pana la clarificare situatiei. Daca acel lichidator care a studiat dosarul de dauna de la Omniasig si care tot dumnealui a dat acceptul de intrare in reparatie, ar fi avut dubii, atunci de ce nu m-a contactat sa imi explice situatia si a dat acel accept. Daca mi s-ar fi adus la cunostinta acest aspect si ca nu vor achita despagubirea, nu as mai fi reparat acest autoturism care are o vechime de peste 11 ani. Daca ma puteti ajuta in vreun fel, va rog frumos.
Înainte de a intra în asigurare CASCO autoturismul dvs. a fost supus unei inspecții de risc. Asiguratorul este îndreptățit să refuze plata reparațiilor pieselor care erau avariate la inspecția de risc și sunt consemnate în procesul cerbal încheiat cu ocazia inspecției de risc.
ing. Ioan Ciobanu
Da autoturismul a fost supus inspectiei de risc, a fost consemnat pe langa acele zgarieturi produse de pasari si mici exfolieri ale lacului(nu vopselei) pe capota spate si plafon in partea din fata. Intrebarea mea este de ce societatea asiguratoare a dat accept de intrare in reparatie a autoturismului in acel service, bineinteles dupa ce au studiat procesul verbal de constatare a daunei, si nu au refuzat acel accept. Sau sa ma fii contactat si alta era situatia.Ce pot face in aceasta situatie, autoturismul este in service si nu vor sa-l restituie pana la clarificarea situatiei.
De fapt asigurarea casco am facut-o in mai 2018, cand autoturismul prezenta mici exfolieri ale lacului doar pe capota spate, ocazie cu care acesta a fost fotografiat de brokerul care mi-a intocmit polita iar in mai 2019 am reinnoit polita de asigurare. La intocmirea acesteia nu s-au mai efectuat fotografii intrucat nu am folosit deloc polita casco cea veche.Daca societatea de asigurari ar fi avut dubii, de ce a dat acceptul de intrare in reparatie a autoturismului, fara a ma contacta prin nici un mod spre a mi se explica situatia.Culmea acelasi lichidator de la societatea de asigurari a dat accept de intrare in reparatie si tot dansul nu este de acord cu despagubirea.Ce parere aveti?