avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 757 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Abuz de incredere/inselaciune sau litigiu civil?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Abuz de incredere/inselaciune sau litigiu civil?

Bună ziua, sunt medic rezident si locuiesc în Craiova pe perioada rezidențiatului. In sept 2018 mi s-a spart motorul la un un Passat 2008 1.9tdi prețul oferit de reparație in Craiova fiind ~ 600-1000 euro. Am tractat mașina între blocuri, într-o parcare pe domeniul public. Mi-am sunat cumnatul PMB de meserie mecanic din București pentru ai cerere o părere asupra prețului de reparație și eventual un preț de vânzare al mașinii stricate, eu având deja câteva oferte de a vinde mașina cu 850 euro. El sa oferit din propria lui inițiativa să-mi găsească un cumpărător cu preț mai bun. Dupa câteva zile mă sună că patronul de la service-ul unde lucrează îmi ofertă 5000 RON, fara să-mi spună numele lui sau o modalitate de contact. Sunt de acord cu suma și aștept sa vină să facem contract de vânzare-cumpărare și să ridice masina. Tot aștept vreme de vreo 10 zile când mi se oferea suma de 950 euro pe loc cu contract de vânzare-cumpărare și ridicarea mașinii de pe spațiul public. Sa fiu om de cuvânt am luat legătura cu cumnatul PMB in legătură cu oferta(am SMS), eu dorind să mă scap de grija ei de pe domeniul public. Îmi cere să am încredere în el că o să-mi pună patronul banii online, la banca sau o sa trimită pe cineva la bancă să-i pună și să dau contul. I-am trimis pe 11 oct SMS. Pe 12 oct îl întreb de bani și îmi spune că patronul ia spus că ia trimis de ieri (11 oct) (am SMS). După multe insistențe și vrând să fiu de bună credință am așteptat până pe 15 oct când mi-a pus unul TIP bani in cont cu mențiunea VW Passat (am extras) si promisiunea din partea cumnatului PMB că în weekend (20-21 oct) vine sa facem contract și să ridice mașina si sa o duca la părinții mei in Teleorma