Buna ziua. In luna Septembrie 2019,am fost ,,vizitati,,de doi agenti de la Politia Locala sect.5,cu o adresa semnata de Directorul Executiv din cadrul Politiei Locale,prin care ni se solicita sa le punem la dispozitie documentele contabile ale asociatiei noastre pe primul trimestru al anului 2019,in conformitate cu legea 196/2018.
Intrebarea mea este, ce legatura are Politia Locala cu verificarea documentelor asociatiilor de preprietari?Legea 155/2010 nu prevede in atributiile Politiei Locale verificarea asociatiilor de proprietari.Am intrebat la Primaria sect.5 ,iar cei de la biroul de relatii cu asociatiile de proprietari mi-au spus ca sunt obligat sa le pun la dispozitie documentele ,pentru a fi verificate de un expert contabil.
Intrebarea mea este, daca sunt obligat sa le predau documentele?
Cu stima.
Daca a fost depusa o plangere impotriva asociatiei de proprietari ,competent sa desfasoare verificari este politia teritoriala prin personal specializat
Sunteti obligat in calitate de reprezentanti legali ai asociatiei de proprietari sa puneti la dispozitie autoritatilor in drept sa verifice ,documentele in vederea verificarii acestora
Atat timp cat ati fost vizitati de reprezentantii politiei teritoriale,legal era sa fiti oficial informati de temeiul legal al verificarii documentelor asociatiei de proprietari
Pentru clarificarea situatiei aveti dreptul legal sa solicitati oficial conducerii unitatii de politie sa comunice date relevante