Buna ziua.Incerc sa inteleg din legea 196 cate institutii sau servicii din cadrul primariilor au drept de control si in ce baza:Dupa cum spune legea 196/2018,,in cadrul primariilor exista doar un singur serviciu specializat care verifica si coordoneaza activitatea asociatiilor de proprietari.
Nu inteleg ce treaba are politia locala in controlul si solicitarea de documente de la asociatiile de proprietari ,din moment ce in legea 155 privind functionarea politiei locale nu sunt prevazute atributii pe aceasta line?
Astept cu interes un raspuns clar ,prin care sa ma edific in aceasta situati.
Fiecare autoritate are responsabilitate distincta
In cazul in care un locatar sesiseaza oficial autoritatile,acestea pot dispune verificari
Daca se depune plangere la parchet sub aspectul savarsirii unei fapte sub incidenta penala,procurorul responsabil declina responsabilitatea verificarilor in favoarea unui politist din cadrul politiei teritoriale
Buna ziua.Am subliniat faptul ca respectivii fac parte din politia locala ,iar in atributiile lor(legea 155/2010,nu prevede astfel de atributii.Daca se atribuie si alte aributii in afara celor mentionate in legea respectiva,din punctul meu de vedere nu sunt legale.Ce cauta lucratori din cadrul biroului evidenta populatie sa verifice documentele contabile,modul de afisare,contracte incheiate de asociatie cu diversi,sau contracte de mandat si contracte de munca?
Din cate am citit cartea de imobil poate fi verificata de personalul de evidenta populatiei din cadrul MI.
Si inca odata intreb care sunt aceste autoritati?Punctual....Primaria prin serviciul relatii cu asociatiile de proprietari,parchetul prin reprezentantii sai legali in cazul in care.... etc....dar ce treaba arre politia locala?de ce nu cerceteaza politia nationala?Ce pregatire au cei din Politia locala si nu au cei din Politia nationala?
Cu tot respectul pentru dumneavoastra,dar nu este un raspuns clar si punctual.
Daca ar venii DSPul ar avea drept de control,sau mai stiu eu ce alte institutii ale statului.
Ati spus bine responsabilitati distincte. Consider ca trebuie sa existe o hotarare de consiliu local sau de primar ,care sa arate clar ca sunt indreptatiti sa faca verificari in baza competentelor si pregatirii profesionale si strict in concordanta cu prevederile legale.si cu atributiile mentionate in legea 155/2010.Daca primarul sau consiliul local le acorda alteatributii in afara legii nu sunt ilegale:
sa inteleg ca nu imi poate da nimeni un raspuns concret?Ce legatura are politia locala cu verificarea asociatiilor de proprietari? De cand verifica politia locala statutul asociatiei de proprietari,din moment ce este o incheiere si o hotarare judecatoreasca,de cand verifica politia locala contracte de munca si de mandat si alte contracte incheiate de asociatie?Nu sa lovit nimeni de o astfel de problema?
Lamurire
adrius
Buna ziua. In luna Septembrie 2019,am fost ,,vizitati,,de doi agenti de la Politia Locala sect.5,cu o adresa semnata de Directorul Executiv din cadrul ... (vezi toată discuția)
Gdpr
Niculescu Gella
Bună seara!
In legea 196/2018 este prevăzută obligația președintelui de asociație de proprietari să afișeze la avizier atestatul administratorului și ... (vezi toată discuția)