Sunt situatii de tot rasul la asociatia dvs.
1. Ce tot aveti cu:
... obligația președintelui de asociație de proprietari să afișeze la avizier atestatul administratorului și contractele de mandat și de muncă ale angajaților asociației cu salariile acestora, fără CNP, precum și alte documente privind asociația de proprietari.
Da legal, atestatul administratorului trebuie sa fie afisat undeva, poate in sediul asociatiei; il vizualizati, luati la cunostinta ca omu' atre atestatul in regula si ati uitat de acesta. Atestatul poate sa figureze in continuare la loc de frunte in sediul asociatiei, dar cum sa se afiseze la avizierul asociatiei contractele de mandat si c.i.m.-urile angajatilor? Sunteti normali pentru asemenea pretentii? Doamne fereste!
- Alte documente ale asociatiei. Va intreb la modul cel mai serios - dvs. ati citit prev. L 196/2018 si ce documente trebuie sa fie afisate, la avizierul asociatiei, zilnic, saptamanal, lunar sau anual? Nu cred ca puteti inchipui cam ce marime trebuie sa aiba acel avizier, dar dupa parerea mea, un avizier cu suprafata de 50 mp, nu ar satisface pretentiile L 196/2018, iar dvs. proprietarii, am banuiala ca nu v-ar interesa de nicio culoare...
Ceea ce mi-a sarit in ochi la postarea dvs. este:
...Cenzora refuză să arate contractul de mandat președintelui asociației dar și poliției locale venite în control.
Cum naiba cenzora nu vrea saarate contractul de mandat presedintelui asociatiei, cand acest document se intocmeste in doua exemplare, unul la cenzora si al doi-lea la sediul asociatiei? Contractul este semnat de catre presedinte...
Politia locala a venit in control la asociatie? Au terminat "baietii" treburile specifice si au "trecut" pe asociatii de proprietari? Cred ca aveti glume pe forum. Aranjez eu cu administratorul forumului sa instituie, pe langa toate cele si o rubrica cu glume. Pe bune!
Si apoi, ce au intrebarile dvs. cu titlul topicului -
GDPR ?